Rolexander Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei Jeg sliter med en pc som heng seg opp under spilling, og det er de nye spillene som Doom, Far cry og Cold Fear den ikke takler. Jeg kan spille alt fra 5 min til 60 min. Nar den har hengt seg opp, kan jeg ikke gjare annet enn aa restarte maskinen, kanke engang tabbe meg ut.. For en god stund siden saa synes jeg aa huske at jeg kunne spille far cry og doom uten at den hang seg opp. Kan det vere driver til skjermkortet ? Hvilken driver anbefales til RADEON 9500 ? Kan dt vere andre feil? Har akkurat reinnstalert windows og innstalert de nyeste catalyst driverne ? System skjermkort Radeon 9500 pro? CPU Pentium 4 1.8 ghz clocka til 2.0 ghz Hovedkort ABIT-BL7-RAID Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Radeon 9500 er litt gammelt, og ikke så veldig kraftig. En overklokket prosessor kan skape problemer. Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Test prosessoren med Prime95 eller lignende test-program. Hvis den failer under testen, så har du ikke no annet valg enn og senke klokken til default igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå