g@bb@ Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Hva mener dere er HW beste, morsomste, ekleste, ondeste osv. signatur?? Husk å nevne navn til brukeren når dere skriver Jeg syntes at Fargoth sin er bra : I know your a thief, because you've stolen my heart. - fargoth, død alv Grunnen er nok at jeg er en ivrig Morrowind spiller, og hater Fargoth på det spillet. Den lille irriterende alven med visse særtrekk. Min signatur er ment som mobbing av Fargoth, pga tidligere HW spøk Endret 9. desember 2005 av g@bb@ Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Glint har bestandig morsomme linker i signaturen sin. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Elsker motivasjonssetningen min. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Synes den derre "Jeg ekke seriøs og representerer ikke HW blablabla implisitt bla bla bla"-signaturen som alle moddisene briefer rundt med er fin. Daniel Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Noen som har: " Du er ikke ubrukelig, du kan alltid brukes som dårlig eksempel" Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Glem ikke @kd sin, den er søt. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Synes min er tøff Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg kan med Honda på hjertet si at livet starter ved 6.000 Rpm... Oyeah! Mener forrsten at det var en lik tråd i humor-delen av forumet for 2-3 måneder siden. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 En som har «Vilken färg har själen, älskling». Den har jeg også hatt. Kommer fra den meget fengende Kent-sangen «Pärlor». Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 MIn sig tar dåke alle!! og min gamle: Liverpool :: Champions Of Europe! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Vt-iversen har en bra en.. Øynene mine svir hver gang hans innlegg dukker opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå