Gå til innhold

Playstation 3 - når kommer den?

DezTruckTor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er noe alle vet, vi bare holder det hemmelig. Pressen gidder heller ikke skrive noe om det, ingen grunn til det når alle har fått det med seg allerede. Jeg gleder meg stort, men jeg gidder ikke å fortelle det til deg, da slipper jeg en konkurrent på slippdagen.

Lenke til kommentar

Alle reporter sier tidlig vår launch i japan ennå. Virker ikke som de gjør det samme som MS med en "world wide launch". Tror ikke MS ville gjort det samme engang til hvis de viste hvor vanskelige en sånn lanuch ville bli. :hmm:

Sony on Thursday said it remained on track to roll out its PlayStation 3 game console by spring 2006 despite industry speculation that the scheduled launch could face delays.

Tror vi får se mer av PS3 i januar på CES.

it seems that Sony has decided to acquire the central stand at the Consumer Electronic Show (CES) that will take place in January next year in Las Vegas. Ok...that would seem rather normal...except for the fact that the stand will have 12,000 sq. feet (aprox 3660 square meters). That's a lot. The company, according to GameMag.ru, intends to build a special platform in the middle of the expo, on which it will be able to properly boast the company's latest products, including the long-awaited Play Station 3.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...