DezTruckTor Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Som jeg ser er det ørten poster her om Xbox 360. Hvor blir det av ps3? Når kommer den? Hvor mye kommer den til å koste? Finnes det en side med all informasjonen samlet om dette? Lenke til kommentar
Spar Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Tro den kommer i vår, og den kommer til å ksote rundt 3 k tror jeg...skal ha den :!: Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Nei, siden den informasjonen ikke er tilgjengelig enda. Den skal vistnok lanseres i Japan i vår, men når den kommer til Norge og hva som blir prisen er enda ikke kjent. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Dette er noe alle vet, vi bare holder det hemmelig. Pressen gidder heller ikke skrive noe om det, ingen grunn til det når alle har fått det med seg allerede. Jeg gleder meg stort, men jeg gidder ikke å fortelle det til deg, da slipper jeg en konkurrent på slippdagen. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Regner med at vi får mye info på E3 messen til våren. Akkurat nå gjelder X-Box 360 så får lommeboka mi heller ta seg en liten pause til PS3 kommer. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Tidligst våren Japan. Og mest sannynlig da høst/jul i Europa. Men tviler, ingen tegn til at den kommer da, mest sannsynlig enda senere. Lenke til kommentar
Gusarov Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Regner med at vi får mye info på E3 messen til våren. Akkurat nå gjelder X-Box 360 så får lommeboka mi heller ta seg en liten pause til PS3 kommer. 5273018[/snapback] Har kjøpt meg xbox 360 men det blir nok en ps3 på meg også . Hehe Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Alle reporter sier tidlig vår launch i japan ennå. Virker ikke som de gjør det samme som MS med en "world wide launch". Tror ikke MS ville gjort det samme engang til hvis de viste hvor vanskelige en sånn lanuch ville bli. Sony on Thursday said it remained on track to roll out its PlayStation 3 game console by spring 2006 despite industry speculation that the scheduled launch could face delays. Tror vi får se mer av PS3 i januar på CES. it seems that Sony has decided to acquire the central stand at the Consumer Electronic Show (CES) that will take place in January next year in Las Vegas. Ok...that would seem rather normal...except for the fact that the stand will have 12,000 sq. feet (aprox 3660 square meters). That's a lot. The company, according to GameMag.ru, intends to build a special platform in the middle of the expo, on which it will be able to properly boast the company's latest products, including the long-awaited Play Station 3. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 jeg håper iallefall på 2006 release, har allerede nok av penger til den spart opp så sliter ikke.. hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå