Daytona* Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Har i seinere tid syntes det går svært treigt å navigere på forumets sider, er det flere som har samme problem ? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Har også hatt det problemet i det siste ja. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ja, om kveldene går det ganske tregt... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ja enig.. Har gått veldig veldig treigt i det siste ja.. Men var det ikke noe snakk om noe server-problemer da? Synes det er det hele tida jeg da..=\ Lenke til kommentar
indigestion Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Sjekk denne... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=507390 Lenke til kommentar
tropic Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 jeg får ofte opp mld om at serveren er overbelastet.. spesielt om kvelden.. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Og jeg som trodde forumet er så populært at serverne ikke klarer lasten Men men, problemer er til for å løses. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Begynner å bli ganske irritert over hvor tregt det er å navigere i forumet her. har vært sånn spesieltl etter det nye designet kom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Men men, problemer er til for å løses. 5272851[/snapback] Kan se ut som om "teknisk" sliter med å finne løsningen.. Synes problemet med overbelastning/"heng" har forverret seg etter "oppgradering"/flytting av forumet. Forumet(ene) er jo svært populært tidsfordriv for mange. Kanskje server/sw rett og slett ikke er dimensjonert/tunet for trafikken den må "svelge unna"? Forhåpentligvis finner "übernerden" hos "teknisk" ut av problemet.. dersom de har en slik "racer" blant seg... Lenke til kommentar
Spar Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Synes det har gått tregt på _FLERE_ sider i det siste.... Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Det går voldsomt tregt veldig ofte, varierer veldig mellom ok hastighet og tregt som sirup. Overbelastning veldig ofte, spesielt om kveldene ca 00.30 - 1.30. Lenke til kommentar
Osse Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Tull det går overhode ikke tregt, rekker bare å lese VG, Dagblandet, Aftenposten, "pompe sjarken", og vips så kommer emnet en har lyst til å kverulere i frem Lenke til kommentar
runel Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ja, opplever en del problemer med treghet på forumet... Ikke sjelden feilmeldingen om overbelastet server dukker opp for tiden... Lenke til kommentar
Haaheim Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Stemmer...jeg finner det veldig irriterende Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Godt å se at det er flere som er plaget. Er så tregt mange ganger at jeg bare gir opp hele forumet Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Foreslår at dere leser tilbakemeldingsforumet vårt: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=507390 edit: Gikk litt fort i svingen her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå