Gå til innhold

Trend Micro antivirus - problem v fornying

Anbefalte innlegg

Ved fornying av Trend Micro PC cillin ser det ut til at eg fyrst må manuelt avinstallere den gamle før eg får lagt inn ny. Dette er jo svært tungvindt då! Norton Antivirus ordne jo dette på null-niks via direkte VISA transaksjon på nettet. Trend Micro måtte eg jo kjøpa ny lisens på mpx.no og deretter lasta ned nytt program!

Andre som har erfaringar med dette virus programmet?

Heretter blir det Norton på meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.fornye.no/trendmicro

Det meste du trenger står der.

Er litt tungvint og fornye lisensen, burde fått til visa-fornying i Norge og snart, har det iallefall for usa/canada.

Men når det er sagt så er det eneste negative jeg finner med programmet, er ikke sikkert på hvordan 2006 er siden jeg bare har brukt det i noen timer nå men er det ikke noe dårligere en 2005 så skal jeg ikke klage.

Virker som nye versjonen bruker mindre resurser også:)

Lenke til kommentar

Har selv Trend Micro 2005,har prøvd Norton,Panda,Nod32.Syns att Trend bruker mindre"maskin resusser" enn de andre.Eneste jeg syns er litt dumt med Trend Micro,er att "verify user" popper opp i ny og ne.Nå har ikke jeg prøvd 2006 versonen av de andre heller,så det kan jo hende att det har endert seg.

Lenke til kommentar
veryfy user dukker bare opp når du har fresh install. hvis du ikke har det på 20 forskjellige maskiner da

5280841[/snapback]

Har hatt Trend i 4mnd,så jeg vet ikke om du kaller det fresh install.Har den bare på 2 forskjellige maskiner.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

når jeg skal installere trend micro får jeg bare denne beskjeden " this software has already been installed " så må jeg restarte og da får jeg bare opp samme menyen! har trålet igjennom pcen, men har ikke funnet noe feil. noen som har en løsning?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...