Mr_Tiger Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei, Jeg har en win2000 server og fire pc`er. To av pc`ene har xp pro men de to andre har xp home. Jeg klarer ikke å koble meg mot servern med de to pc`ene som har xp home... På xp pro er det som regel bare å sette domenet og så er den på net, men med xp home er det ikke noe alt. for domene men bare arbeidsgruppe...hva skal jeg gjøre får a få dette til å virke Lenke til kommentar
Patz Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Det er kun XP Pro som har støtte for domene Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Hvordan skal jeg koble meg opp mot serveren da? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 hvordan koble deg opp tenker du da? at du får tilgang til filer på den? eller tilgang på domenet og den typen ting? Lenke til kommentar
Patz Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hva med å kjøre arbeidsgruppe istedenfor domene? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Hvordan skal jeg koble meg opp mot serveren da? 5273358[/snapback] tilgang til filene Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) kjør CMD og skriv ping (server ip adressa) .. hvis du får svar fra serveren da er forbindeksen OK ihvertfall- Lykketil. Endret 19. desember 2005 av xox Lenke til kommentar
el_scorcho Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 XP-home kan koble seg til domene.. Se her: link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå