Gå til innhold

Siste sjekk av god gaming pc

Anbefalte innlegg

Hey,

Eg skal kjøpe pc .. eg har funnet delene eg vil ha

Her er delene:

Hovudkort

Prosessor

Skjermkort

Minne

Kabinett

Eg har også bestilt PSU, DVD-brenner ++ .. Eg har bestilt alt eg trenger utenom Harddisk.. Eg har 6 harddisker fra før.. så eg trenger ikkje meir.

SUM totalt: 12206

Passer alle desse delene sammen? Har dere noke å anbefale over eit anna oppsett? Gi meg dåkas meininger om denne pcen.

Har dere også noken tips over kossen eg skal få pcen ned i pris .. er det noke eg kan minke på osv?

Takker for hjelp på forhand :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey,

........

Passer alle desse delene sammen?

........

5272639[/snapback]

Ja

Hey,

........

Har dere også noken tips over kossen eg skal få pcen ned i pris?

........

5272639[/snapback]

Du har valgt et veldig dyrt hovedkort. Kan fint spare 500,- her uten at det går ut over ytelsen. Feks. ABIT AW8.

Lenke til kommentar
Ingen fleire tips altså? Kva er mest verdt pengene? X2 3800+ eller Pentium D 3.0 ??

5274701[/snapback]

AMD er bedre enn Intel i spill, men det er nesten umulig å merke forskjell.

Synes sytemet ditt ser ganske bra ut.

Men hvorfor ikke kjøpe et hovedkort som støtter SLI (to skjermkort), Slik at du kam oppgradere når den blir for treg??

Hovedkort 1 kr1545 eller Hovedkrot 2 kr 1145

Lenke til kommentar
Ingen fleire tips altså? Kva er mest verdt pengene? X2 3800+ eller Pentium D 3.0 ??

5274701[/snapback]

hvis du slenger på 250,- på prosessoren kan du få deg Opteron 165, som er en engel å klokke og 2x1mb cache. Men, jeg lurer faktisk litt på om jeg har lest at den er utsolgt på alle pc butikker i norge.. og, kjøp et "litt" billigere hk, er ikke noe vits å bruke 2 laken på et..

Og, det kabinettet har jeg også, det er drit bra. Men det er et par ulemper. frks det at det kan være vasnkelig å få inn viftestyring med det oppsettet den har.. Og hvis du har en 120 mm cpu vifte, og skjermkortet "en7800gtx top" så blir det LITE plass i kabinettet..

Mvh. Wenom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...