TigerBlack Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ett lite jordekorn jeg så ved Hoover Dam,NV. Det var en haug av disse småtassene,men denne stlte pent opp for fotografen. Canon Canon 300D Black, Canon 70-200 F4 L USM @200MM,ISO400,1/1000,F8 Lenke til kommentar
ChevyHans Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ett lite jordekorn jeg så ved Hoover Dam,NV. Det var en haug av disse småtassene,men denne stlte pent opp for fotografen. Canon Canon 300D Black, Canon 70-200 F4 L USM @200MM,ISO400,1/1000,F8 5272540[/snapback] Hehe, jeg fikk et morsomt bilde av en sånn i Aspen, Colorado. Når var du på Hoover dam? Jeg var der i slutten av juli, usannsynlig varmt der! Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Stilig bilde! De jordekornene der er supertamme fant jeg også ut. Var der i mars og da møtte jeg disse småtassene selv. Vil tippe det ikke var i Nevada du tok det bildet, men i Arizona? Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 jeg var der i midten av november,da var det helt ok levende tempratur på ca 25 grader. Bildet er tatt på Nevada siden av Hoover dam. Jeg fant ett utkikkspungt rett før en kjørte over høyden som dammen er bygget i. var en praktfult oversikt over sjøen der og hva som demningen hadde gjort med landskapet Det var haugevis av de små tassene der og de var ganske vant til at folk kastet mat til dem. Jeg kjefta litt på en som dreiv å strødde rundt seg med potetgull. Da dette ikke er sunt for små squirls. Men det er iallefall ikke dødlig for oss. Men peanøtter derimot, det var dem vedig glad i. Jeg hadde endel som var ubehandlet og det var bedre for de småtassene. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Lets get on topic Vet ikke hva brennvidden din var, men tror du kunne justert ISO-veriden til 200, og gått ned til 1/500 sek. Kontrasten på bildet kan du også justere litt opp mener jeg. Tror det ville ha fått ekkornet ut i fra bakgrunnen. Lenke til kommentar
TigerBlack Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Brennvidden her var 200 MM. Jeg hadde kameraet på ISO 400 så da brukte jeg denne. Jeg kan prøve å justere kontrasten litt å se om det blir noe merkverdig forsjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå