phax Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hørte denne låta på tv forrige helg (og faktisk så syntes jeg den var overraskende bra, men nok om det). er så brennsikker på at jeg har hørt denne sangen/melodien noen plass før, er dette bare en remake av en gammel slager eller har hun bare hentet melodien/rytmen fra noen plass? håper noen vet, har irritert meg en stund nå. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hmm kan likne litt på Travis - sing innemellom. Synes for øvrig den var litt for tam, men jeg har ellers lite til overs for Tone. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 hm, kanskje det. må høre når jeg kommer hjem. ikke noen stor tone fan jeg heller, derfor jeg ble overrasket over denne låta. den var ganske fengende syntes jeg.. videon derimot var ikke mye å skryte over. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Syns hun så mye bedre ut med caps og litt ungdommelig preg, nå prøver hun bare å være veslevoksen som ikke passer henne i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Tone er er fin, ikke mer om saken Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg likte sangen jeg, men blir for mye viss jeg må se videoen hennes samtidig. "cuzzz life is a song about youuuuu" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Den videoen er rett og slett ekkel. Tone prøver å gjennomføre samleie via TV-skjermen... ugh.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Har ikkje sett videoen, men musikken er av den betre frå Idol-deltakarane. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Den videoen er trasig, hva er poenget med å legge et filter med brunfarge over hele skjermen? Ser jo bare stygt ut. Lenke til kommentar
levolac Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Rett og slett en utrolig kjedelig og ensformig låt. Klarer ikke å vurdere den, det blir som å skulle vurdere Lisa gikk til skolen. Hva videoen angår er den nokså ensformig den også, men hun er jo for så vidt OK å se på da. edit: ... Og grunnen til at phax har hørt den før er nok nettopp pga den klisjeaktige enformigheten over låten. Endret 10. desember 2005 av levolac Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Tone er fiiiin da! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Sangen er litt fin, men kjedelig. Ikke noe oppbygging og høydepunkt, hører såvidt refrenget hvis jeg husker riktig. Eneste hun gjør, som alle andre, er å spille på utseende sitt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Tone er fiiiin da! 5276811[/snapback] Cabbage Cabbage Cabbage Cabbage Lenke til kommentar
Agres Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Ikke det at jeg liker sangen, men jeg vil fortsatte tørre å påstå at dette er den beste idolartistlåten på lenge (Sett bort fra den allmektige Kurt vel og merke). Der Christians, Joruns, Marias, Alejandros og Kjartans osv osv låter feiler, står denne låten litt på egenhånd. Gratulerer Tone, du er den eneste idolartisten jeg ikke gremmes av å høre på Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Siden Kurt vant så har det egentlig ikke vært en bra Idol artist som er har sjans til å bli noe stort. det er liksom inn i ei stund så er det ut og glemt Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Tone er er fin, ikke mer om saken 5273256[/snapback] Det har ikke noe med åssen sanger er da. Tone kan gå å ta seg en bolle. Helt grei sang, men ikke noe som setter seg... Lenke til kommentar
icer Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Den videoen er rett og slett ekkel. Tone prøver å gjennomføre samleie via TV-skjermen... ugh.. 5273696[/snapback] Har ikke noe problem med det Hun har jo benket hele a-laget til Sogndal så hun kan det med å vise seg frem Men den er langt fra ekkel, vil heller si Madonna sin 60år gamle ræv kun skjult av en fæl rosa trikot er mer ekkel Det jeg hater mest i sangen er den hun sitter på scooter'en og synger og jokker opp og ned mens vind blåser i håret hennes... Syns sangen er passe, men det føles som den ligger og "prøver" å bygge seg opp for så å bli helt sløv igjen... Mangler et parti med noe mer fart... Gir den en 2'er.... Endret 11. desember 2005 av icer Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Den videoen er rett og slett ekkel. Tone prøver å gjennomføre samleie via TV-skjermen... ugh.. 5273696[/snapback] ikke no som en heit dame som prøver å ha samleie med widescreenen min... Endret 11. desember 2005 av Propaganda Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Den videoen er rett og slett ekkel. Tone prøver å gjennomføre samleie via TV-skjermen... ugh.. 5273696[/snapback] ikke no som en heit dame som prøver å ha samleie med widescreenen min... 5281726[/snapback] http://www.imdb.com/title/tt0086541/ Og denne låta var vel som forventa; Intetsigende, reproduserte klisjeer. Lenke til kommentar
FM Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Den videoen er rett og slett ekkel. Tone prøver å gjennomføre samleie via TV-skjermen... ugh.. 5273696[/snapback] ikke no som en heit dame som prøver å ha samleie med widescreenen min... 5281726[/snapback] Kunne ikke blitt mer enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå