unabomber Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ja, hvorfor har dere ikke et slikt koselig juledesign som dere har hatt i årene før? Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg tror kanskje det som omtales her er årets forsøk på en julelogo https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=506687 Lenke til kommentar
unabomber Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Joda, men får ikke akkurat julefølelse av at logoen har en liten sløyfe Innbiller meg bare at det har vært et skikkelig gjennomført juledesign på hw.no i tidligere år? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg kan ikke huske å ha sett noe juledesign på hw.no før. Men kan ikk enekte for at det hadde vært fint. Men det er kanskje en del arbeid, og nå har jo desembermåneden allerede begynt, så det er vel kanskje litt sent nå. Men er vel noe å tenke på til neste år i hvert fall syns jeg. Lenke til kommentar
nree Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg kan ikke huske å ha sett noe juledesign på hw.no før. Men kan ikk enekte for at det hadde vært fint. Men det er kanskje en del arbeid, og nå har jo desembermåneden allerede begynt, så det er vel kanskje litt sent nå. Men er vel noe å tenke på til neste år i hvert fall syns jeg. 5272472[/snapback] Så enig, så enig! Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Kanskje greit å konsentrere seg om å fikse problemene som er her først . Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 26. desember 2005 Del Skrevet 26. desember 2005 hadde vært kult, men det er for sent nå thou,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå