MR1 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei! Har i dag Studio DV8, som jeg er rimelig godt fornøyd med. Redigerer kun til husbruk, og har ikke de helt store kravene. Men det er en ting jeg savner, og det er flere videospor! (Bl.a. for lettere å kunne sette inn klipp i f.eks en scene hvor jeg vil beholde orginallyden) Er det noen som vet hva som finnes, og kan komme med noen anbefalinger. Det ligger vel i sakens natur, at jeg da vil ha det billig Har forstått at Studio 10 har PiP, og da må ha 2 videospor, men hvordan vil dette fungere? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Både Adobe Premiere Elements og PureMotion EditStudio har mogelegheit for mange video- og lydspor, Studio 10 veit eg ikkje korleis fungerer. Trur begge desse koster i underkant av 1000kr. I tillegg trur eg gratisprogramma ZS4 og Jahshaka begge har mogelegheit for det, men er ikkje sikker på kor brukarvenlege dei er. Det kan du finne ut ved å prøve. Linkar finn du i guiden til redigeringsprogram, som ligg øvst i dette forumet (link i signaturen min). Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Magix Movie Edit Pro har 16 spor, mange finesser og er vel verd en titt. Det koster (under?) 600 kr. Lenke til kommentar
MR1 Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Takk for responsen. Har sett på Magix Movie Edit Pro , og den virker midt i blinken! Bortsett fra at det til den prisen nesten er for godt til å være sant.... Får ikke håpe det er noen haker med den. Skal se på de andre som er anbefalt også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå