MarkusG Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Så det på tv i går, kjempekort reklame som sa, kommer snart... Endret 9. desember 2005 av makos Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Wohoo..? Har ikke sett en dritt av den serien, kan muligens være verdt å få med seg siden "alle" skryter av den. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Litt kjipt med reklamen på tv3. Men men. Tipper jeg skal se den på nytt når det kommer til Norge. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Wohoo..? Har ikke sett en dritt av den serien, kan muligens være verdt å få med seg siden "alle" skryter av den. 5273532[/snapback] Den er ikke "muligens" verdt å få med seg, den er verdt å få med seg. Årets beste serie spør du meg. Endret 9. desember 2005 av CurSe Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Wohoo..? Har ikke sett en dritt av den serien, kan muligens være verdt å få med seg siden "alle" skryter av den. 5273532[/snapback] Den er ikke "muligens" verdt å få med seg, den er verdt å få med seg. Årets beste serie spør du meg. 5274047[/snapback] Absolutt! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Wohoo..? Har ikke sett en dritt av den serien, kan muligens være verdt å få med seg siden "alle" skryter av den. 5273532[/snapback] Den er ikke "muligens" verdt å få med seg, den er verdt å få med seg. Årets beste serie spør du meg. 5274047[/snapback] Absolutt! 5274094[/snapback] så enig så enig.. kongeserie Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ja bra serie. Neste episode vises ikke i USA før 20. Mars 2006! Laaaang vente tid! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Svært gode nyheter at Prison Break skal gå i Norge, dette er en virkelig god serie. Sa reklamen noe om tidspunktet? Litt kjipt at det er på TV3, ettersom jeg ikke har TV3 hjemme. Edit: Sjekket på TV3s nettsider nå, første episode av Prison Break skal gå i januar. Endret 9. desember 2005 av @kd Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jippi! Send det på en kanal mange (deriblant jeg selv) ikke har. For all del. Jajaja...da ble det å laste ned den serien allikevel da. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Alle nordmenn burde bli frelst av denne serien. Tusen ganger bedre enn LOSt! Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Altså, vi trenger EGENTLIG ikke en ny tråd om Prison Break da? oi, kan jeg også joine • Proud member of Forbund For Vanilla Coke-Elskere™? Jeg elsker vanilla coke! Endret 10. desember 2005 av Lord^ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 oi, kan jeg også joine • Proud member of Forbund For Vanilla Coke-Elskere™? Jeg elsker vanilla coke! 5279155[/snapback] Alle kan som elsker Vanilla Coke med hele sitt hjerte kan joine. Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Mange har en trang til å sette filmer, spill og tv-serier opp mot hverandre. Heldigvis er jeg av typen som kan nyte flere ting på en gang. Prison Break er en glimrende serie, det er Lost og. Synd at begge seriene ikke går på de aller største kanalene, det hadde de og folket fortjent... Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Jippi! Send det på en kanal mange (deriblant jeg selv) ikke har. For all del. Jajaja...da ble det å laste ned den serien allikevel da. 5275935[/snapback] Kremt... Hvorfor TV 3? Akk. Må vel laste ned serien jeg også da Endret 11. desember 2005 av Deathie Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Gleder meg litt da. Det er ikke så ofte det kommer en ny serie jeg synes det er verdt å bruke tid på (at jeg fremdeles ser på Angel er en annen sak..), men jeg har sett så mye positiv omtale av den både her og andre steder. Av erfaring forebeholder jeg meg litt skeptisk til jeg har sett litt av den da, men jeg likte f.eks. OZ, og "Prison Break" virker som et konsept jeg ikke har sett i noen TV-serie før. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg gleder meg. Det at tv3 har pauser hele tiden er irriterende, men da rekker man tisse. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Utrolig bra serie, nå har jeg jo sett alle episodene da, så da blir det litt overflødig at den går på tv, da blir den bare alt for POP. ----- Hater at USA skal ha pauser i alle seriene sine: Prison Break, LOST, dr. Who, Battlestar Galactica, 4400, osv Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Prison Break er skammbra! Elsker den serien! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg gleder meg. Det at tv3 har pauser hele tiden er irriterende, men da rekker man tisse. 5284172[/snapback] Da må du ha en veeeeldig liten blære. Har forresten avtalt med noen tjommier at jeg kommer på besøk ved hver episode. Her må det ofres for å få sett serien alle skryter slik av. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Utrolig bra serie, nå har jeg jo sett alle episodene da, så da blir det litt overflødig at den går på tv, da blir den bare alt for POP. 5284441[/snapback] Den blir jo ikke altfor POP for de som ikke har lastet det ned da? Alle disse reklamene dere syter over ass. Jeg er bare takknemlig det ikke er som i USA jeg. Jeg kan faktisk ikke fatte hvordan jeg klarer å se på tv der. En film kan vare glatt 3 timer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå