King_Yngvar Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 PCn slo seg bare av helt uten videre, kom opp en blå skjerm med denne skriften (tok bilde fikk ikke med meg hele skjermen, det som står mellom to spørsmålstegn er det jeg trur stod der): "[...] to your computer. If this is the first time you've seen ?this screen?, restart your computer. If this screen ?appears again, follow? these steps. Disable or uninstall any anti-virus, [...] or backup utilities. Check your harddrive [...] and check for any updated drivers. R[...] for harddrive corruption, and then [...] Technical Information: *** STOP: 0x00000023 (0x000E0100, 0xE[...] [...]" Hva er dette? ------------------------------------------------------------------------------------------------- Fant forresten en annen feil jeg ikke skjønner noe av, prøvde å kopiere noen filer over til en ekstern harddisk, fikk denne beskjeden: "Cannot copy 'name of file': Data error (cyclic redundancy check) Lenke til kommentar
King_Yngvar Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Ingen som vet hva som feiler PCn? Lenke til kommentar
MomentousMomentum Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 det er en virtual memory dump. hvordan man fikser det er jeg ikke sikker på. reinstaller windows kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå