Ueland Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Sjekk sikkerhet osv..og så det et punkt som heter avansert under internett instillinger...se der og lek litt... bla allow coockies :smile: ps.. Windows XP er det samme som 2000 bare med litt mer innhold:-) Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 12:57, mafiamann skrev:jeg har instalert wmp 9 v.2848 og får ikke sett streamet video jeg hører lyden men ser ingen ting på skjermen. men når jeg hadde instalert en tidligere version av wmp 9 så virket alt fint det var versjon 27.98 tror jeg da.. hm rart :/ Kan du være så snill å fortelle meg hvor jeg kan få tak i WMP 9? Jeg har prøvd absolutt ALT annet tror jeg. Jeg har leita i hver eneste lille krok i XP! Slegga står fortsatt her, og jeg er ikke redd for å bruke'n! Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Jeg innstallerte WMP 9 og da ordnet alt seg!! XP er tilgitt og alt er glemt...nesten Takk for alle forslag og innspill folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå