Gå til innhold

Her kan du importere xbox360 SPILL!

EssspeN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
www.liksang.com er den beste !

5380691[/snapback]

Pakkene fra Liksang ender som regel med tollgebyrer :( Har bestilt både DS og PSP derfra, og begge gangene endte jeg opp med gebyrer.

5380698[/snapback]

nei nei, de sender jo med DHL og Fedex aka budbil. Hvordan kan du få toll på de ?? Ah, du velger vanlig free levering kanskje.

5380705[/snapback]

Hehe. Nå er jeg oppgitt over deg....etter så lenge som du hang på dvdarkivet og til slutt ble bannet, så har du ikke fått med deg de enkle tollreglene? DHL og Fedex er det bare enda mer garantert at du må betale toll.

Det eneste som gjør at du kan slippe toll er dersom butikken du handler hos skriver ned prisen til noe under 200 (tryggest) eller lar være å skrive pris i det hele tatt. Så lik-sang er IKKE bedre.

Aldri bestilt fra utlandet gutt?

5381877[/snapback]

Stfu bitch. Jeg har aldri måtte betale toll for pakker jeg har bestillt fra Dv-depot som er levert med DHL og Fedex ! Bestilte for 1000 + og 2000 ++ Prøv selv da din gjøk. I dette tilfelle dvder, men same Thang Yah Heard ! Dv-depot brukte jeg i 2 år

Til og med Karlsen kan bekfrefte dette Norges Dv-depot overhode !

Hvor mange var det ikke som bestillte fra Lik-sang når PSP'en ble lansert i japan og HVOR mange var det som slapp å betale toll, mange. Hell det ble satt opp en POLL til og med din sopp !. Bare og spørre 2mass og Gandal The gray det, de som drev med Psp.moo.no siden. Har bestillt flere pakker med PSP spill og beskytter case har ikke blitt stoppa ! Jeg har blitt stoppa to ganger før, da var det ps2 og xbox spill !

Slutt og grin og skaff deg et liv.Slutt og heng på andre hele tiden. Ikke tro du er en pappa her som har rett i allt du sier. Gå å troll et annet sted.

Endret av Ibizaonice
Lenke til kommentar
Stfu bitch. Jeg har aldri måtte betale toll for pakker jeg har bestillt fra Dv-depot som er levert med DHL og Fedex ! Bestilte for 1000 + og 2000 ++  Prøv selv da din gjøk. I dette tilfelle dvder, men same Thang Yah Heard ! Dv-depot brukte jeg i 2 år

Til og med Karlsen kan bekfrefte dette Norges Dv-depot overhode !

Hvor mange var det ikke som bestillte fra Lik-sang når PSP'en ble lansert i japan og HVOR mange var det  som slapp å  betale toll, mange. Hell det ble satt opp en POLL til og med din sopp  !. Bare og spørre 2mass og Gandal The gray det, de som drev med Psp.moo.no siden. Har bestillt flere pakker med PSP spill og beskytter  case har ikke blitt stoppa ! Jeg har blitt stoppa to ganger før, da var det ps2 og xbox spill !

Slutt og grin og skaff deg et liv.Slutt og heng på andre hele tiden. Ikke tro du er en pappa her som har rett i allt du sier. Gå å troll et annet sted.

5382150[/snapback]

LOL

Dv-depot slipper en bare toll på grunn av at de skriver alltid 24,98 $ på pakkene uansett hva du bestiller. Det har ingenting med DHL eller FEDex å gjøre.

Du driter deg så loddrett ut at det er jo morsomt :)

Hiss deg ned lille gutt.

Lenke til kommentar

Til høyre på siden kan du jo velge hvilken valuta du vil ha prisene i. Startsiden.no har oppdaterte kurser på de viktigste valutaene (USD, euro osv.)

Må foressten si jeg er imponert over tempoet til de som driver videogameplus, 7 min etter jeg la inn ordren ble statusen på ordren endret fra "pending" til "processing". :D Bestillte DoA4, det hele kom på 54.66 EUR, 433kr. Noe jeg syns var meget bra :D

edit:leif

Endret av AcIdica
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Til høyre på siden kan du jo velge hvilken valuta du vil ha prisene i. Startsiden.no har oppdaterte kurser på de viktigste valutaene (USD, euro osv.)

Må foressten si jeg er imponert over tempoet til de som driver videogameplus, 7 min etter jeg la inn ordren ble statusen på ordren endret fra "pending" til "processing". :D Bestillte DoA4, det hele kom på 54.66 EUR, 433kr. Noe jeg syns var meget bra :D

5383366[/snapback]

Det var billig. :thumbup: Var det inkludert frakt og alt da? Det blir vel ikke noe ekstra og betale?

Lenke til kommentar

5383366[/snapback]

Det var billig. :thumbup: Var det inkludert frakt og alt da? Det blir vel ikke noe ekstra og betale?

5383413[/snapback]

Det var inkl. frakt og hele pakka :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg har hørt at vi kan få bot hvis posten åpner og finner ut at det ikke kommer fra privat adresse? er det sant? jeg tror ikke det men vil bare ver sikker før jeg bestiller :cry:

men uansett er det vell ikkje kunden men senderen som må punge ut :p

5384061[/snapback]

Tror jeg neppe.

Men hvordan kan de vite at en privat person ikke har sendt det da?

Konvelutten har INGEN logo.

Det er PRIVAT avsender.

Og det er INGEN kvittering, logoark, faktura eller noenting sammen med spillet.

Kan jo være "dama" di som har kjøpt det og sendt i posten som en gave (er ofte kvinner som er avsendere)

Navnet og adressen på avsenderne er faktisk ikke fake, de bruker bare navnet og adressen til de som jobber der når de sender utenlands.

Siden en del pakker kanskje kommer i retur, tror jeg neppe de faker adressen.

Dessuten har jeg sett at flere ganger har jeg fått pakke fra den samme "damen".

Lenke til kommentar

Eg kan heller ikkje tru at du kan bli straffa for å få tilsendt ein vare som er oppgitt lavare verdi på. For det første så er det jo ikkje du som skriv lavare verdi, det er avsender så om nokon skal straffast så er det jo denne personen. Det verste som kan skje er at tollen kan kreve å få ei kvittering på kjøpet ditt, og du må betale 25% av spelets verdi+frakt og så eit "lite" gebyr på ca. 100 kr til tollen for administrasjonsgebyr.

Lenke til kommentar

Avsenderen kan få beskjed av Tollvesenet om å sette på riktig verdi på pakkene i fremtiden. Å sette feil verdi på pakkene er tross alt smugling og ulovlig. Ikke det at jeg har tenkt å si fra, men det har vært et par DVD-selskaper som fikk beskjed om å gjøre det.

Øystein

Lenke til kommentar
Fikk akuratt DoA4 i posten nå. De sendte det fra canada på onsdag, og jeg fikk det idag. Det hadde jeg ikke regnet med :). På pakken hadde de skrevet at innholdet hadde en verdi av 20CND, med andre ord, under 200kr  :thumbup:

Nå skal det spilles! :D

5398223[/snapback]

Gi beskjed om det fungerer skikkelig, da :)

Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...