EssspeN Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei! Ville bare tipse dere om dette nettstedet siden jeg har brukt det veldig mye det siste året. http://videogameplus.ca/ Som kanskje en del har fått med seg er NOEN av spillene på xbox360 region free. Dvs, de passer i PAL maskinene våre tiltross for at det er NTSC utgaven. Videogameplus.ca har selv en egen kategori som heter "region free" Et spill inklusiv porto fra de koster ca 420 norske kroner, men de dyreste 490 kr ink porto. Siden det er så vanskelig å oppdrive spill her bestilte jeg RIDGE RACER 6 og CALL OF DUTY 2. Det tar forholdsvis kort tid å få varen. Bestiller jeg på Mandag har jeg som regel spillet i min postkasse på Torsdag. Videogameplus.ca sender også varen i nøytral konvelutt med PRIVAT ADRESSE som avsender. De setter også på "lav" verdi/ingen verdi og legger aldri med kvittering i pakken. Jeg har bestilt ca 30 pakker fra de og ingen har noengang blitt stoppet i tollen. Kanskje et lite tips for de som ikke kan vente på Ridge Racer eller CONDEMEND (eller hva det heter) som begge er region free. mvh Espen Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Takker for tipset du. Bestilte nettopp Dead Or Alive 4 Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 3. januar 2006 Del Skrevet 3. januar 2006 Takker for tipset du. Bestilte nettopp Dead Or Alive 4 5380433[/snapback] Kult kan du si ifra når du har prøvd det og si hvordan det er? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 www.liksang.com er den beste ! Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 www.liksang.com er den beste ! 5380691[/snapback] Pakkene fra Liksang ender som regel med tollgebyrer Har bestilt både DS og PSP derfra, og begge gangene endte jeg opp med gebyrer. Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 www.liksang.com er den beste ! 5380691[/snapback] Pakkene fra Liksang ender som regel med tollgebyrer Har bestilt både DS og PSP derfra, og begge gangene endte jeg opp med gebyrer. 5380698[/snapback] nei nei, de sender jo med DHL og Fedex aka budbil. Hvordan kan du få toll på de ?? Ah, du velger vanlig free levering kanskje. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 DHL og Fedex fortoller varen for deg. Så sender de regninga noen mnd senere... -KJ Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 DHL og Fedex fortoller varen for deg. Så sender de regninga noen mnd senere... -KJ 5380707[/snapback] Jepp, det stemmer. Har bestilt tre ganger derfra, og fått tollregning alle tre gangene. Men det ble uansett billigere enn å handle fra Norge, pluss at jeg fikk varene lenge før lansering Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) dead or alive 4 blir bare 400 kr $69.99CDN prisen er med frakt ja? edit: ser at det kommer en frakt på $6.99CDN Endret 4. januar 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Hmm vurderer å bestille meg Condemned Har ikkje fått 360`n i hus enda,men regner med det vil komme i løpet av måneden. Lenke til kommentar
Hjelm87 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 er CND det samme som CAD ( Canada ) ? Hvis nei hvor mange norske kroner er 1 CND ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Wow! Tusen takk for en fin side! Bestiller DoA4 tvert!! Er det forresten sikkert at det funker på 360'n min? Og kan jeg da spille med kompiser som kjøper spillet her i Norge og blir det noe forskjell på den versjonen og den norske? Endret 4. januar 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Wow! Tusen takk for en fin side! Bestiller DoA4 tvert!! Er det forresten sikkert at det funker på 360'n min? Og kan jeg da spille med kompiser som kjøper spillet her i Norge og blir det noe forskjell på den versjonen og den norske? 5381726[/snapback] Fra Video Games Plus bloggen: Dead or Alive 4 Region Free After a lot of speculation we have just got confirmation that DOA4 is region free from one of our customers in germany that the game does indeed work on a PAL Xbox 360 Console. Here are excepts from the emails : "Got the game today and it works like a charm. Thank you for the fast shipping." I then emailed to confirm 100% that it worked on a PAL system and got the following reply : "Yes, it works without any problems on my German PAL XBOX 360 System, And has multilanguage screen text." So this is great news for all you importers so order away! Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 www.liksang.com er den beste ! 5380691[/snapback] Pakkene fra Liksang ender som regel med tollgebyrer Har bestilt både DS og PSP derfra, og begge gangene endte jeg opp med gebyrer. 5380698[/snapback] nei nei, de sender jo med DHL og Fedex aka budbil. Hvordan kan du få toll på de ?? Ah, du velger vanlig free levering kanskje. 5380705[/snapback] Hehe. Nå er jeg oppgitt over deg....etter så lenge som du hang på dvdarkivet og til slutt ble bannet, så har du ikke fått med deg de enkle tollreglene? DHL og Fedex er det bare enda mer garantert at du må betale toll. Det eneste som gjør at du kan slippe toll er dersom butikken du handler hos skriver ned prisen til noe under 200 (tryggest) eller lar være å skrive pris i det hele tatt. Så lik-sang er IKKE bedre. Aldri bestilt fra utlandet gutt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) blabla Okei Da bestiller jeg i dag, vi snakkes online ;] Dette var jammen billig, et år med Live Gold til 340,- bare. Det var ikke så verst, men det er vel kanskje ikke regionfritt? Endret 4. januar 2006 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 NB - det er rapporter om at US-versjonen av DoA4 ikke virker skikkelig på en PAL Xbox 360. Det starter opp, men kontrollerene reagerer ikke. http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?t...48&page=5&pp=10 Øystein Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 NB - det er rapporter om at US-versjonen av DoA4 ikke virker skikkelig på en PAL Xbox 360. Det starter opp, men kontrollerene reagerer ikke. http://ntsc-uk.domino.org/showthread.php?t...48&page=5&pp=10 Øystein 5381930[/snapback] Ser det her, tidligere i tråden så er det flere som sier at det funker helt fint på sine PAL maskiner. Jaija...jeg prøver uansett, funker det ikke selger jeg det på ebay. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Her er en annen på lik-sang forumet fra Belgia med en PAL Xbox360 som sier det funker. Og Utifra gamertaget hans ser det ut som han snakker sant også ja: http://live.xbox.com/nb-NO/profile/profile...erTag=Sephistos Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. januar 2006 Del Skrevet 4. januar 2006 Ble nesten litt i tvil nå. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) Jeg går selvsagt ikke god for hva som funker eller ikke, men jeg har brukt denne siden her MYE, og de er griseraske med å sende ut. Har bestilt 3 xbox spill derifra nå og alle funker på PAL (men jeg går på REGION FREE listen) Er litt artig de pakkene man mottar av videogameplus.ca, med privat avsender ikke sant? EDIT: dere er merklige, jeg posta for 1 mnd siden og først nå får jeg svar i posten EDIT2: en kompis av meg bestilte RR på torsdag kveld, det ble sendt på FREDAG fra canada og han hadde det på MANDAG. Jeg gjor det samme og fikk det på TIRSDAG. Vi bor i oslo. Så shipping går ganske raskt derifra. Endret 4. januar 2006 av EssspeN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå