abene Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Windows-oppdateringer i neste uke Microsoft har sluppet et nyhetsbrev hvor de kunngjør at de slipper nye oppdateringer i neste uke. Denne gangen slipper de to sikkerhetsoppdatering for Windows og én av dem skal være kritisk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hvorfor vil ikke M$ gå ut med detaljer? De som virkelig vil bryte seg inn klarer det likevel. Jeg synest at det hadde vært bedre om M$ hadde gitt ut oppdatéringer så snart som de er ferdige. Og jeg håper at M$ har testet ut oppdatéringene, så vi slipper nye problemer på grunn av patchene. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hvorfor vil ikke M$ gå ut med detaljer? Det kan vere at patchen fikser eit sikkerhetsprobel som ikkje har blitt utnytta tidlegare. Og skal MS gi ut detaljinformasjon om dette før dei kjem med ein patch vil dette naturleg nok føre til at enkelte vil prøve å utnytte feilen. Og jeg håper at M$ har testet ut oppdatéringene, så vi slipper nye problemer på grunn av patchene. Sjølvsagt tester dei patchane før dei gir dei ut. Men sidan det er så mange som bruker Windows, og med så mange forskjellige programvare/virus/spyware kjørande, i tillegg til alle forskjellige hardware kombinasjonane, så skal det godt gjerast å teste ut alle tenkelege moglegheiter. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Håper denne oppdateringen retter på feilen i Internet Explorer som er omtalt her: http://programmer.no/art.php?artikkelid=21389 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå