Kvaster Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Jeg har et ønske om dyp rød farge på vannet i min vannkjøling, noen som vet hvordan jeg kan få det? Har tilsatt UV Red fluid, men den ble bare rosa, og når man satte på UV lys ble det nesten orange, ikke bra. Jeg er mest ute etter den dype røde fargen, trenger ikke UV lys. Kan man tilsette rød kondittor farge? Endret 9. desember 2005 av Kvaster Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 skal du late som om det er "blodårene" til pc din eller noe? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Rød frostveske finnes kanskje? Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Har aldri sett mørkerødt blodfarget kjølevann, rød frostveske er vel ganske lys. Jeg er ikke helt sikker, men vil ikke anbefale deg å bruke konditorfarge. Det er vel stor fare for at den inneholder partikler og annen dritt som vil avleire seg i blokker og alt mulig... Lenke til kommentar
Lotus-Omega Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Microplex har fått inn denne typen her. Kanskje det kunne være noe å brukt? Lenke til kommentar
cybirg Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Send en e-post til dem og spør hvordan fargen er. Sannsynligvis blir den lyserød fordi den blir så tynn når du blander den med kjølevannet. Fargetilsetningen må vel nesten være svart-rød for at du skal få mørk farge på kjølevannet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå