enden Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg trenger å snu et skjermbilde opp ned på en bærbar PC med win XP. Driverne til skjermkortet ser ikke ut til å noen funksjonalitet for dette, så det ser ut til at jeg må ty til 3. parts programvare. Det er viktig at denne starter opp automatisk og snur bildet så fort som mulig etter oppstart - helst før login, men ikke noe absolutt krav. Noen tips? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Det er viktig at denne starter opp automatisk og snur bildet så fort som mulig etter oppstart - helst før login, men ikke noe absolutt krav. 5271725[/snapback] Aner jeg en liten prank? :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Nei, jeg tenkte mer på at bruksområdet vil bli litt opp-ned, så derfor er det greit at bildet er det også Har testet om powerstrip kan hjelpe, men det kunne det dessverre ikke. Noen forslag? Lenke til kommentar
Enthralled Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Vet om en fyr med bærbar som kan rotere skjermbildet ved å trykke ctrl+piltastene Lenke til kommentar
MrJavalava Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Hvilket skjermkort er det du har på laptopen? Hvis det er ATI kan du bruke Omegadriver som har denne funksjonaliteten... Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Vet om en fyr med bærbar som kan rotere skjermbildet ved å trykke ctrl+piltastene 5278813[/snapback] Dette er det driverne som står for. Jeg har testet det Hvilket skjermkort er det du har på laptopen?Hvis det er ATI kan du bruke Omegadriver som har denne funksjonaliteten... 5278827[/snapback] Uhm, det er et jalla-merke jeg aldri husker navnet på. Skal poste det så fort jeg får tak i maskinen igjen Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har du prøvd Pivot PRO? Følger med Samsung sine SyncMaster Skjermer som det er mulig å rotere på Mulig att du finner det PÅ Samsung sine sider? Eller www.portrait.com Håper det virker Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Brukte dette programmet blant annet til å snu skjermbildet, du kan jo sjekke om du får det til på din bærbare. lenge siden jeg hadde det installert nå. Endret 15. desember 2005 av MorePower Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Hah, pivotpro klarte biffen Hadde tilfldigvis en Samsung skjerm her hjemme så jeg kunne låne meg en fullversjon Da var det bare å få tøtsjskjermen til å skjønne at ting e bak fram Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Fint å høre att man er til nytte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå