tørrfisk Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg trenger klipp av ild/eksplosjoner som jeg skal bruke i sakte kino i en skoledokumentar om dagens voldelige samfunn. Noen som vet om noen? Må være relativt bra kvalitet! Lenke til kommentar
alex3d Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei! Har tilfeldighvis en dvd med HD materiale på av akkurat dette, kan desverre ikke gi deg den da den kostet 800$. Men navnet kan du få, så klarer du sikkert å dra den opp på en bittorent site. Artbeats Real fire HD Link: http://artbeats.com/prod/product.php?pg=1&id=215 Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Kjøpte du en DVD til 800$!? ER du gal!? Lenke til kommentar
alex3d Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Kjøpte du en DVD til 800$!? ER du gal!? 5271912[/snapback] hehe. ble kjøpt av jobb i forbindelse med en film jeg redigerte der vi trengte flammer og lignende! Hadde jeg punga ut for den selv.. da er svare ditt ja... Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Trenger fortsatt klipp!! Kunne noen eventuelt sendt meg noen? Trenger bare ca 10 sekunder med bra kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå