KnutIvars Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Da jeg i går la inn de nye detonator driverene og økte 3D scoren min med 8%, opplevde jeg noe merkelig. Da jeg skulle gå inn på "flere egenskaper" for å justere nView og sånn, så fikk jeg feilmelding og det ble avbrutt. Flere som har samme problem? løsning ? har WinXP Pro SP1. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Samme skjedde for meg, tror det er på grunn av at man ikke kan installere over de forrige driverene. Må først uninstalle de gamle så legge inn 40.41, da tror jeg det skal funke... EDIT: for meg så blei faktisk 3dmark scoren halvert, så det kan ha vert andre ting som fucka opp for meg.. _________________ Prøv FreeBSD :wink: [ Denne Melding var redigert av: Civilix på 2002-09-03 13:26 ] Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hvis ikke Civilix forslag fungerer så kan du gå på http://www.win-xp.no og følge veiledningen dems. Jeg installerte de nye driverne igår og det holdt med å avinstallere de gamle etter at jeg fikk den samme feilen. Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg bruker win2k pro, og fikk ingen problemer, tvert imot=) Gikk opp fra 11400 3dmarks til 12500:) Og det med original kjøling på både prosessor og skjermkort:D Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 ehh, ja vel, det var jo veldig intresangt.. NOT! Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Slutt og bry deg og pirk så inni granskauen Jannis-15!!! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 eg får samme problem, kan ikkje bruke avanserte egenskaper for grafikkkortet... Eg hadde bedre gjennomsnitt på alle testane (me unntak av car chase) enn før, men fikk nesten 600 poeng MINDRE enn me 30.82...rart syns eg... Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Ja dette var faktisk litt interessant (slik staves ordet Jannis...) ettersom jeg ikke fikk bilde på tv'n etter bytte av drivere, men nå funker det som snus! Takk for hjelpen karer Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 hm... Journeyer : hvordan fikk du det til å virke? Har prøvd å fjerne driverene HELT for å legge dem inn på ny... funket dårlig... noen forslag ? Min PC funker IKKE som snus... mer som ... eldre plug & play ting og Win95a ... Lenke til kommentar
Jolle99 Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-04 10:51, kiskogl skrev:hm... Journeyer : hvordan fikk du det til å virke?Har prøvd å fjerne driverene HELT for å legge dem inn på ny... funket dårlig... noen forslag ?Min PC funker IKKE som snus... mer som ... eldre plug & play ting og Win95a ... Hadde også samme problemet, men funket etter jeg gjorde dette: Kontrollpanelet til de nye 40.41 Detonator driverne fungerer ikke hvis du oppgraderer fra en eldre version. For å fikse dette problemet må du slette et par unødvendige filer. Filene er nvrsXX.dll and nvcpXX.hlp som ligger i Windows/System32 katalogen, XX er landskoden, f.eks en eller no Du kan også slette nvqtwk.dll ettersom den ikke brukes av de nye driverne. [Hentet fra "]http://www.win-xp.no] Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Quote: Den 2002-09-03 21:58, Draco skrev:Slutt og bry deg og pirk så inni granskauen Jannis-15!!! sorry, skal ikke gjenta seg.. :smile: Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Jeg fikk også denne feilmld, men fikk tipset om å gå på regional settings og forandre det til english(US) da løste det seg fraktisk!! ikke spør meg hvorfor...? (la så inn norsk tastatur oppsett ...bel litt blandet instillinger, men det funker som det skal.... PRØV! ) Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 5. september 2002 Forfatter Del Skrevet 5. september 2002 Takk for alle svar og sånn!! Tror kanskje nVidia har sluppet driverene sine før de er testet helt... Men skal ikke klandre dem. Jeg syns de er flinke med å lage nye drivere jeg.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. september 2002 Del Skrevet 7. september 2002 d e jo tross alt en beta driver... d står jo på heimesidene deira og.... Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 7. september 2002 Forfatter Del Skrevet 7. september 2002 åja.. ok... men det funker nå da.. fine greier!! Lenke til kommentar
DarkSign Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 takk jeg sleit med det samme! =) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Vell som du leser med mange Sider: Beta drivere må ikke brukes i maskiner som bruker til noe produktivt. Drivere kan inneholde Bugs og det står jo på hjemmesiden. Bruker selv bare Whql drivere siden jeg har opplevd noen funskjoner som ikke alltid virker like bra med Beta drivere. Lenke til kommentar
Doogie Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Har et MSI GF 440mx skjermkort, og etter å ha installert Detonator 4.0 drivere klarer jeg ikke kjøre prog'et til msi for overklokking og temperaturmåling osv. Noen ideer? evnt. alternativ programvare? Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 21. oktober 2002 Del Skrevet 21. oktober 2002 Hadde samme probleme selv med 40.41 driverne. Prøv å instalere 40.71 de retta feilen hos meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå