Gå til innhold

Andre enn meg som lengter tilbake?


Anbefalte innlegg

husker i mai, juni da jeg dinget 60 på Sorrow hill......850 gull i backpacken, Klar for epic mount..... var en fantastisk følelse...

 

Ble faktisk angrepet av en horde priest ( Canute ;) ) da jeg holdt på med den siste mobben, Tror han lurte fælt da jeg føyk tilbake til 100% HP ;).

 

Ellers husker jeg når jeg ble den første alliance som kunne lage arcanite Reaper.

 

 

<Made by Hersis> var overalt, fikk titalls whispers hver dag....etterhvert begynte jeg å tjene endel penger på det, ble litt grådig innrømmer det....

 

Hadde vel monopol en 2-3 måneder, til slutt lagde jeg Reaper for 215g selv når de kom med mats..hvorfor de gadd med IBS ute lurte jeg lenge på....

 

Husker fremdeles samholdet når vi tok ned de første MC bossene...

 

åå som jeg lengter tilbake :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt dette snakk om de første gangen.. minner meg bare om hvor bra det var.

Husker dagen jeg starta, en venn av meg var allerede lvl 42. Syntes han var kjempehøy lvl.

Da likte jeg bare å gå rundt å kose meg, men det funker bare ikke lenger, sist gang jeg gjorde det var når jeg fikk 100% mounten min.

Men var bare ikke samme følelse.

 

*savne*

 

Men det får man bare leve med.

 

Cheers

-Thomas-

Lenke til kommentar
Har du spilt på en RP server noen gang?

 

Gjorde akkurat det du sa "Vi kunne liksom bare sitte der å prate tull, flire av emotes og ha det gøy" her om dagen.

 

Fulle og fine blei vi rundt dette bålet og morro var det.

Tror vi satt rundt dette bålet i 45 minutter og hadde det skøy...

Anbefales og prøve RP server hvis det ikke du ikke har prøvd det før...

 

Jeg kunne godt tenkt meg å spilt på en RP server, men å RP'e ting man kan gjøre i RL er absolutt ikke noe for meg. Spiller jeg på en RP server skal det være dramatikk og ikke slikt kjedelig RL tull man holder på med til daglig. Sitter man rundt et bål kan man godt prate og slikt, men det bør stort sett gå i fortellinger fra kamper mot dem slemme hordene osv..og hvordan man skal skaffe seg bedre armor og våpen til å slakte horden med.

 

For meg skal RP forestille en verden helt ulik den jeg lever i, med dramatikk og action på høyt nivå.

Lenke til kommentar

Rp server er helt konge.

eks jeg. Jeg er en gnome som før var "ekstra hjelper" med engineering. Men en dag så var jeg lei av hele gnome plassen. så jeg fant ut at jeg ville ut i verden og utforske. Så jeg tok med meg alt jeg hadde lært av engineering og dro ut.

 

Jeg har møtt mangen hyggelige folk og fått mye skrøyd om at jeg var flink med engineering siden jeg var liten og være "lærling" hos en.

Målet mitt er å hjelpe andre engineering og skape en hyggelig plass for folk som jeg møter i verden.

 

Men har hatt en del dueller med folk som har fått foreldre osv drept av gnomes folk. De har som regel stort hat mot gnomes folk og "hunter" etter skalpene på de.

 

I guilden så har vi ofte rp krangling osv.

Vi har og mangen som er "gifte" og har adoptert unger i guilden.

 

Så er du lei av vanlig wow så prøv rp. Finn opp en bra historie og gå for den.

 

Er en venn av meg som har en dwarf som har skada kne. Og det har resultert i at han er alltid stor i kjeften og kan kun gå.. Aldri springe :p

Lenke til kommentar
I guilden så har vi ofte rp krangling osv.

Vi har og mangen som er "gifte" og har adoptert unger i guilden.

 

Så er du lei av vanlig wow så prøv rp. Finn opp en bra historie og gå for den.

 

Er en venn av meg som har en dwarf som har skada kne. Og det har resultert i at han er alltid stor i kjeften og kan kun gå.. Aldri springe 

 

Himmel og hav LOL.

 

Å gifte seg i et spill er for meg noe så grenseløst sykt hehe...For ikke snakke om å adoptere unger LOL...Jeg skjønner at folk spiller, men om man spiller det overnevnte så mener jeg nesten at dem spillerne som gjør det kanskje ikke er "helt normal" i RL heller :cool:

 

Det med å adoptere unger in-game er nesten for meg på grensen til det motbydelige.

 

Det med skadet kne er jo forsåvidt greit, om man liksom spiller skaden en dag elelr to. Men spiller han at han aldri noensinne vil kunne løpe så er det jo helt hull i hodet spør du meg LOL...må være utrolig frustrerende å være i gruppe med ham

Lenke til kommentar

 

I guilden så har vi ofte rp krangling osv.

Vi har og mangen som er "gifte" og har adoptert unger i guilden.

 

Så er du lei av vanlig wow så prøv rp. Finn opp en bra historie og gå for den.

 

Er en venn av meg som har en dwarf som har skada kne. Og det har resultert i at han er alltid stor i kjeften og kan kun gå.. Aldri springe :p

5292110[/snapback]

 

no offence.. men LOL det er da grenser, adoptere unger, nei fysj.

RP er latterlig imo.

 

Som gamer73 sa.. grenseløst sykt.

Lenke til kommentar

Ja man kan jo saktens rollespille at man er pasifist også..og nekte å angripe noe som helst av mobs.

 

Mitt poeng er at skal man rollespille i wow, så kan man ikke rollespille mot spillets natur. Med å være invalid gjennom hele spille, være pasifist, og andre ekstreme ting.

 

Vil man rollespille det bør man finne seg et annet RP-spill som passer bedre for denslags tøv.

 

Personlig mener jeg at den beste wow-rollespiller bør være en som kan sette seg inn i wow verden og spille en figur som liksom "hører hjemme" i wow verden. Og ikke holde på med denslags tull som å gjøre seg selv til krøpling eller å adoptere barn osv...Folk som gjør det, gjør det bare for å kødde, og denslags tull ødelegger bare for andre RP'ere vil jeg tro. Om dem ikke kødder sliter dem sinnsykt med seg selv i RL også kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Himmel og hav LOL.

 

Å gifte seg i et spill er for meg noe så grenseløst sykt hehe...For ikke snakke om å adoptere unger LOL...Jeg skjønner at folk spiller, men om man spiller det overnevnte så mener jeg nesten at dem spillerne som gjør det kanskje ikke er "helt normal" i RL heller 

 

Det med å adoptere unger in-game er nesten for meg på grensen til det motbydelige.

 

Det med skadet kne er jo forsåvidt greit, om man liksom spiller skaden en dag elelr to. Men spiller han at han aldri noensinne vil kunne løpe så er det jo helt hull i hodet spør du meg LOL...må være utrolig frustrerende å være i gruppe med ham

 

jawohl? hvorfor er det sykt? poenget med RP er jo at man skal rollespille, så og bygge opp en historie rundt karakteren sin ser ikke jeg på som spesielt sykt.. greit nok, det er jo spessielt og "adoptere" unger osv, men det setter farge på hverdagen :) om du spiller en char som ser ut som om han er 50-60år gammel er er det da ikke så forbanna sykt om du har en liten tass av en gnom tuslende etter deg? (hvis man da ser bort ifra at gnomer er det sykeste som wow har og by på da selvsagt) og at man gifter seg ingame.. ja.. hva er galt med det? du skal jo spille livet til karakteren din, men for all del det er jo folk som synes det og gifte seg er sykt og. uansett.. poenget mitt er vel at på en RP server så skal det være rimelig far out før jeg vil kalle det sykt. Hvor morsomt er det ikke når man er ute og tusler i skogen en dag for og samle urter til lapskausen, og plustelig ser man en "familie" som er ute på piknik? sånt setter farge på spillet :)

Lenke til kommentar

Ja nei jeg vet ikke, men jeg får frysebyger når folk rollespiller noe som ikke har med spillet å gjøre. For meg så ringer det en bjelle som sier "PLING I BOLLEN". At folk spiller at dem har barn i spillet er forsåvidt greit nok. MAn kan si at en av dem ungene som løper rundt omkring i stormwind er barnet sitt. OK..jeg kan gå med på det. Men når man adopterer en annen spiller som "barnet" sitt, og at den personen faktisk spiller barnet ditt er bare helt grenseløst skremmende for meg.

 

At folk liksom gifter seg for å ha cybersex...OK..den kjøper jeg! Det kan ihvertfall forsvare cybersex for dem som måtte fnyse av slikt.

 

Men tanken på å behandle en levende spiller som sitt adopterte barn i wow er ikke bare skremmende, jeg blir nesten dårlig med tanken på noe slikt motbydelig.

 

Joda...noen vil sikkert syntes det er morsomt i ett minutt eller to. Men noe er riv ruskende galt om man har et ønske om å spille et adoptert barn av en annen spiller i wow. Det er på grensen til det perverse. Gud hjelpe oss! Om det er slikt som foregår på RP servere så skal jeg saktens holde meg laaangt unna!

Lenke til kommentar

Jeg har ikke opplevd det slik som i første post. Jeg har fått flere ting som har hjulpet meg. Noen har også skjønt hva slags Quest jeg driver på med, spurt om jeg ønsker hjelp og ikke krevd noe tilbake.

Den ene gangen jeg spurte om hjelp til å komme meg et sted slo han følge med meg, og før han dro tilbake ønsket han meg lykke til videre.

 

Selvfølgelig har jeg jo sett noen skrive forkortelser, men nesten alt har vært ty ol.

Lenke til kommentar
Ja nei jeg vet ikke, men jeg får frysebyger når folk rollespiller noe som ikke har med spillet å gjøre. For meg så ringer det en bjelle som sier "PLING I BOLLEN". At folk spiller at dem har barn i spillet er forsåvidt greit nok. MAn kan si at en av dem ungene som løper rundt omkring i stormwind er barnet sitt. OK..jeg kan gå med på det. Men når man adopterer en annen spiller som "barnet" sitt, og at den personen faktisk spiller barnet ditt er bare helt grenseløst skremmende for meg.

 

At folk liksom gifter seg for å ha cybersex...OK..den kjøper jeg! Det kan ihvertfall forsvare cybersex for dem som måtte fnyse av slikt.

 

Men tanken på å behandle en levende spiller som sitt adopterte barn i wow er ikke bare skremmende, jeg blir nesten dårlig med tanken på noe slikt motbydelig.

 

Joda...noen vil sikkert syntes det er morsomt i ett minutt eller to. Men noe er riv ruskende galt om man har et ønske om å spille et adoptert barn av en annen spiller i wow. Det er på grensen til det perverse. Gud hjelpe oss! Om det er slikt som foregår på RP servere så skal jeg saktens holde meg laaangt unna!

5293487[/snapback]

Var da svært til hat mot RP-spillere da? Alle spiller jo for å ha det gøy, og med det samme man rollespiller noe som ikke er "normalt" i dine øyne så er man "pling i bollen"? :ermm: Jaja, personlig synes jeg det er imponerende om folk klarer å rollespille hele tiden, jeg har selv en lvl 26 alliance char på en RP server, synes alle var uvanlig hyggelige og greie der sammenlignet med vanlige servere. Hm, må nesten spille litt mer på RP-serveren ^^

Lenke til kommentar
Var da svært til hat mot RP-spillere da? Alle spiller jo for å ha det gøy, og med det samme man rollespiller noe som ikke er "normalt" i dine øyne så er man "pling i bollen"?  Jaja, personlig synes jeg det er imponerende om folk klarer å rollespille hele tiden, jeg har selv en lvl 26 alliance char på en RP server, synes alle var uvanlig hyggelige og greie der sammenlignet med vanlige servere. Hm, må nesten spille litt mer på RP-serveren ^^

 

Langt ifra....Jeg hater ingen RP-spillere. Syntes RP kan være et utrolig artig konsept. Men jeg må få lov til å reagere på det jeg annser som "ekstremiteter inne RP-sjangeren"

Lenke til kommentar
Ja nei jeg vet ikke, men jeg får frysebyger når folk rollespiller noe som ikke har med spillet å gjøre. For meg så ringer det en bjelle som sier "PLING I BOLLEN". At folk spiller at dem har barn i spillet er forsåvidt greit nok. MAn kan si at en av dem ungene som løper rundt omkring i stormwind er barnet sitt. OK..jeg kan gå med på det. Men når man adopterer en annen spiller som "barnet" sitt, og at den personen faktisk spiller barnet ditt er bare helt grenseløst skremmende for meg.

 

At folk liksom gifter seg for å ha cybersex...OK..den kjøper jeg! Det kan ihvertfall forsvare cybersex for dem som måtte fnyse av slikt.

 

Men tanken på å behandle en levende spiller som sitt adopterte barn i wow er ikke bare skremmende, jeg blir nesten dårlig med tanken på noe slikt motbydelig.

 

Joda...noen vil sikkert syntes det er morsomt i ett minutt eller to. Men noe er riv ruskende galt om man har et ønske om å spille et adoptert barn av en annen spiller i wow. Det er på grensen til det perverse. Gud hjelpe oss! Om det er slikt som foregår på RP servere så skal jeg saktens holde meg laaangt unna!

5293487[/snapback]

 

 

Takke faen for at du spiller pvp..

Lenke til kommentar

Åååh.. Jeg savner WoW-gamledager...

 

Husker den gamle tauren shamanen min :love:

 

Husker at en kompis av meg som spilte skulle gi meg 1g om jeg greide å levle fra 12 til 14 på en dag :p

 

Ahh.. Så husker jeg første gang i RFC.. fy faen det var rått.. Pc'n min klikka midt inni, fanden så kjipt :(

 

Så husker jeg første gang i SFK! Var enormt gøy! Jeg ble drept HELE tiden, vi var: meg(rundt 20 shaman), 25 og 24 warlock og en mage rundt 20 tror jeg :wee:

Endret av DiskSpace10GB
Lenke til kommentar

Har akkurat bestemt meg for å starte med WoW, og har nesten fått skaffet ett guestpass. var fast bestemt på å spille PvP, da jeg har spilt GuildWars før, som er sterkt PvP orientert.

 

Har tenkt da, å lage to characters, på to servere, en Rp, en PvP. Har jo spilt WoW i beta, og kom til lvl20, ca. Husker daogså, når jeg spurte i chatten om noen kunne vise meg veien til night elf hovedstaden, og det var det noen som gjorde. Selv om det etterhvert ble fler og fler "thottbottings" på meg og. hm, det er vel egentlig ikke noe poeng i denne posten, ble bare litt skriving, ingen spørsmål, :). Men, ett inntrykk jeg har fått, er at europere har "noob" holdingen inne enn amerikanere, stemmer dette i WoW også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...