Gå til innhold

Folk som ikke liker føttene sine

co2

Anbefalte innlegg

Her om dagen så satt jeg med en del andre i mitt klassetrinn. Ei av jentene nevnte at ei hun kjenner("Ida") ikke liker ben(som i føtter). Hun sa så at hun nå har sluttet å like føtter etter at hun ble forklart hvorfor "Ida" ikke likte dem.

"Hun sa at bein er jo bare sener og bein, og jeg har også sluttet å like dem. Usj, ben og sener" *Lager et ansiktsutrykk for avsky*

-Hun ved siden sier seg enig.

....Hva i svarte helvete! Det får da være grenser for hva som er ekkelt nå til dags. Jeg hadde en veldig lyst til å si til henne at resten av kroppen er i såfall ikke noe f@ens bedre.

-I tillegg har du folk som syter å griner om slakting av dyr(mat) og fiskers følelser og lidelser. Hva faen er problemet til folk :no:

Det er skremmende og gjør meg deprimert at folk får slike meninger

Endret av co2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var en fyr i USA som ikke likte sine bein, han lå seg på skinnene og toget fikk gjort jobben. Way to go !

5280267[/snapback]

:fun:

Apropos merkelige ting å ikke like: en venninne av meg liker ikke pupper (generelt) fordi "det er jo bare fett og melkekjertler!". Synes det er ekkelt og greier..

Lenke til kommentar

Merkeli va folk reagerer på. Vi alle er jo forsjelige. Jeg må si at jeg synes ikke at mine føtter er noe serlig fine. Men de er da som de er og har altid vært sånn. Stortåa mi er monsterstor i forhold til de andre. Syns de er oki jeg. Blir ikke akurat dålig av og se føtter. Men er sikkert noen som synes føtter er stygge og se på. Nesten alle mennesker reagerer forsjelig på det meste. Men for at de er laget av sener og bein. Hmm er ikje sirka alt på helle kroppen bygd opp på grunen av sener og bein da? "Æsj hele kroppen er ekkel..." hører vi vell snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...