co2 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Her om dagen så satt jeg med en del andre i mitt klassetrinn. Ei av jentene nevnte at ei hun kjenner("Ida") ikke liker ben(som i føtter). Hun sa så at hun nå har sluttet å like føtter etter at hun ble forklart hvorfor "Ida" ikke likte dem. "Hun sa at bein er jo bare sener og bein, og jeg har også sluttet å like dem. Usj, ben og sener" *Lager et ansiktsutrykk for avsky* -Hun ved siden sier seg enig. ....Hva i svarte helvete! Det får da være grenser for hva som er ekkelt nå til dags. Jeg hadde en veldig lyst til å si til henne at resten av kroppen er i såfall ikke noe f@ens bedre. -I tillegg har du folk som syter å griner om slakting av dyr(mat) og fiskers følelser og lidelser. Hva faen er problemet til folk Det er skremmende og gjør meg deprimert at folk får slike meninger Endret 9. desember 2005 av co2 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Det som skremmer meg er innholdet til LOST-tråden. Og ja, føtter ER ekkelt. *ewwww* Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Lost var jo en ny vinkling av saken.... Føtter er vel akkurat samme som andre kroppsdeler. Kjenner flere slike, gikk på skole i en kommune der alle hadde skikkelig angst mot føtter. Snåle folk. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ser ikke helt relevansen mellom tittelen og innholdet i første tråd... Bare jeg ? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Du er ikke den eneste, Ozelot. Føtter er kroppsdeler som alle andre; burde det vær noe mer ekkelt av den grunn? Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Da er det vel bare å kvitte seg med de.. Lenke til kommentar
morra Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Det beste kjøttet fra et dyr er fra rumpa... Også, da? Føtter er vel ikke ekkelt, ikke mine iallefall Jeg må jo innrømme at en sur sokk ikke er noe å lengte etter, men det betyr ikke at føtter er ekkelt. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 FOden min er bare best eg lige å se musklane mine der...l Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Liker føttene mine jeg Har egentlig mye å takke de for, alt det de fått gjennomgått gjennom årene Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Liker føttene mine jeg Har egentlig mye å takke de for, alt det de fått gjennomgått gjennom årene 5274581[/snapback] Endret 10. desember 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Tror det er et litt spesielt jente-fenomen akkurat det derre. Så f.eks nylig en artikkel om Victoria Beckham som "hatet seg selv" fordi det var noe galt med negler, føtter, hender osv Har hørt sånt fra jenter av og til .. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Svette, illeluktende føtter, er ikke det deiligste jeg vet, men føtter i seg selv, er ikke noe jeg synes er ekkelt. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg er vel ganske likegyldig til føtter, men har en venninne som har en EKSTREM avsky for føtter. En antifetisj for å si det sånn. Hu blir skikkelig dårlig av å se føtter. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Synes føtter er søte jeg. Men som asiatene..De skal være små og nette. Endret 11. desember 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
Agres Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Føtter... Noen gang som virkelig har satt deg ned å stirret på foten sin? For min del tenker jeg da på en retardert hånd. Så ja. De er ekle. Men ikke fordi de består av sener og bein. Fordi de rett og slett ser merkelige ut. : P Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det var en fyr i USA som ikke likte sine bein, han lå seg på skinnene og toget fikk gjort jobben. Way to go ! Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det var en fyr i USA som ikke likte sine bein, han lå seg på skinnene og toget fikk gjort jobben. Way to go ! 5280267[/snapback] Apropos merkelige ting å ikke like: en venninne av meg liker ikke pupper (generelt) fordi "det er jo bare fett og melkekjertler!". Synes det er ekkelt og greier.. Lenke til kommentar
runela Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Merkeli va folk reagerer på. Vi alle er jo forsjelige. Jeg må si at jeg synes ikke at mine føtter er noe serlig fine. Men de er da som de er og har altid vært sånn. Stortåa mi er monsterstor i forhold til de andre. Syns de er oki jeg. Blir ikke akurat dålig av og se føtter. Men er sikkert noen som synes føtter er stygge og se på. Nesten alle mennesker reagerer forsjelig på det meste. Men for at de er laget av sener og bein. Hmm er ikje sirka alt på helle kroppen bygd opp på grunen av sener og bein da? "Æsj hele kroppen er ekkel..." hører vi vell snart. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Føtter er en grei metode får å holde god bakkekontakt. Jeg hadde ikke likt å måtte gå rundt på hendene hele tiden! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Føtter er en grei metode får å holde god bakkekontakt. Jeg hadde ikke likt å måtte gå rundt på hendene hele tiden! 5281660[/snapback] http://www.asc.upenn.edu/usr/cassidy/projects/cooking/pizza/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå