Howard Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Tradisjonen tro presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg under dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Billig hovedkort , tenkte faktisk å kjøpe en slik en, men får vente til trekningen er over... bare i tilfelle Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Genial premie, hadde tenkt til å bestille ett i morgen men nå får jeg nesten gjøre som unwill å vente til trekkningen er over i tilfelle jeg vinner Lenke til kommentar
pertm Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Endelig en premie som jeg virkelig vil ha Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hvor er linken til vinnerne?, jeg har jo seff vunnet men må bare sjekke det Lenke til kommentar
Winnetou Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Simalarion: http://www.hardware.no/nyheter/julekalende...ere_uke_1/21697 --------------------------------------- Vet ikke helt hva jeg eventuelt skal gjøre med dette hovedkortet hvis jeg skulle være så heldig å vinne det... har tenkt å kjøpe meg et asus kort som er i en litt annen prisklasse for å si det mildt.. men men.. morro hadde det vært å vinne lell Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Takk Hmm noe er galt jeg har jo ikke vunnet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 hovedkortet hadde vært perfekt som supplement i en oppgradering av servern her. mvh Lenke til kommentar
bj0rnar Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Dette kortet kunne jeg virkelig trengt! Lenke til kommentar
Folo Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Perfekt, noen andre hovedkort som har agp støtte til socket 939 som er å anbefale ? eller er denne the one to buy ? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Perfekt, noen andre hovedkort som har agp støtte til socket 939 som er å anbefale ? eller er denne the one to buy ? 5272551[/snapback] Denne er "one to win" ! Neida, finnes flere 939 hovedkort med AGP støtte, men kombinert med pris og funksjonalitet er vel denne et godt valg. Har hørt mange har problemer med den, men de lar seg som oftest fikses av bios flash osv. Så er du ikke komfortabel med å leke med innstillinger og flashe bios og sånt bør du lete etter et annet kort. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Må bare avkrefte alle påstander om det er mye problemer med dette kortet. Har fungert smertefritt her fra første dag rett ut av boksen. Prøvd alle bios'er, overklokket og tweaket så mye jeg har vett til, og systemet er like stabilt. Tror de problemene det rapporteres om har vel så mye med resten av hardwaren eller brukeren å gjøre. Jeg har ingen problemer med å anbefale dette. Lenke til kommentar
Folo Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hadde egentlig tenkt å vente til M2 var på markedet en stund, siden det hadde blir ganske dyrt å oppgradere til PCI-E og DDR2 pluss CPU og HK, men kan jo klare meg en stund med dette istedet og bare kjøpe en brukt s939 og bruke det jeg har av agp og RAM, og heller vente litt til prisene på M2 pakka synker litt Lenke til kommentar
corcky Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hadde egentlig tenkt å vente til M2 var på markedet en stund, siden det hadde blir ganske dyrt å oppgradere til PCI-E og DDR2 pluss CPU og HK, men kan jo klare meg en stund med dette istedet og bare kjøpe en brukt s939 og bruke det jeg har av agp og RAM, og heller vente litt til prisene på M2 pakka synker litt 5272957[/snapback] Nevnte asrock kort har "oppgraderingsslot" så det har mulighet til å kjøre M2 prossesorer når den tiden kommer bvia ett ekspasjonskort. Har 2 slike kort og de fungerer smertefritt med meget god ytelse på både agp og pcie skjermkort. Har selv ikke hatt noen problemer relatert til hovedkortet i mine maskiner. Har ett nytt ett til salgs også om noen er interessert. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Et slikt hovedkort kunne jeg faktisk tenkt meg. En gammel pc trenger en oppgradéring. Jeg vil nok eventuellt sette på en Opteron(hvis det går?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå