Gå til innhold

Hvor fort skriver dere?


Papillon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dette er da BS.. 1 sekund..   :whistle:  Jeg klarer å taste ca 25 tastetrykk på mellom 2-3 sekunder, og da er det random..  Konfigurerer du derimot tastaturet slik at bokstavene kommer i rekkefølge så kan 2-3 sekunder være mulig..

5563238[/snapback]

 

Ikke bullshit, pure skills.. :thumbup: Se på lederen på videoer..

 

EDIT:post-92598-1139259091_thumb.jpg

 

Owned. :cool:

Endret av simen2k
Lenke til kommentar

Luring, jeg betviler ikke på at scoren er riktig.. Har du en video sa du, hvor ligger den?

Hvem i alle dager sier OWNED?

 

Jeg prøvde det en gang og avviste med en gang at 1 sekund er mulig uten å jukse.. Gi meg en høyoppløselig video der du bruker 1 sekund, så er jeg med.. Er stor forskjell fra 2-3 sekunder ned til 1..

Lenke til kommentar
Luring, jeg betviler ikke på at scoren er riktig.. Har du en video sa du, hvor ligger den?

Hvem i alle dager sier OWNED?

 

Jeg prøvde det en gang og avviste med en gang at 1 sekund er mulig uten å jukse..  Gi meg en høyoppløselig video der du bruker 1 sekund, så er jeg med.. Er stor forskjell fra 2-3 sekunder ned til 1..

5563520[/snapback]

 

Ja, men det er ikke stor forskjell fra 2,0 til 1,9. :)

 

Uansett, hvis du ikke tror meg, your bad..

 

Trykk på videos på denne siden, inne på Finger Frenzy-spillet. Så skal du få se en som tar det på 1,3.

Lenke til kommentar
dette er da BS.. 1 sekund..  :whistle:  Jeg klarer å taste ca 25 tastetrykk på mellom 2-3 sekunder, og da er det random..  Konfigurerer du derimot tastaturet slik at bokstavene kommer i rekkefølge så kan 2-3 sekunder være mulig..

5563238[/snapback]

 

dette var okselort. Bare fordi at du ikke klarer å trykke så fort, finnes det andre som gjør det ;)

Lenke til kommentar

Han som har 1.3 sek taster da ikke på alle tastene som et vanlig tastatur skulle tilsi.. Jeg klarte å få tiden ned i 8 sekunder, men du klarer nok 4-5 sekunder om man kun tenker alfabet, om man legger fingrene ned i den rekkefølgen som alfabetet skulle tilsi, så høres 2-3 skunder naturlig ut, men 1 sekund.. jaja, kanskje, med noen ukers trening som jeg ikke gidder.. :hmm:

 

Uansett, kunne vært greit å fått videoen i høyoppløsning simen2k , ikke webcam kvalitet..

Lenke til kommentar
Han som har 1.3 sek taster da ikke på alle tastene som et vanlig tastatur skulle tilsi..  Jeg klarte å få tiden ned i 8 sekunder, men du klarer nok 4-5 sekunder om man kun tenker alfabet, om man legger fingrene ned i den rekkefølgen som alfabetet skulle tilsi, så høres 2-3 skunder naturlig ut, men 1 sekund.. jaja, kanskje, med noen ukers trening som jeg ikke gidder..  :hmm:

 

Uansett, kunne vært greit å fått videoen i høyoppløsning simen2k , ikke webcam kvalitet..

5564259[/snapback]

 

 

Hva med mobil-kvalitet?

 

Jeg har en film her naa at jeg tar den paa 2,2. Holder det?

Lenke til kommentar

Du kan kanskje forklare hva du gjør for å få tiden ned i under 2 sekunder.. Hvor stor er filen, og hvordan foretrekker du å sende, har du xfire kanskje?

 

Legger du fingrene klare i en viss rekkefølge, for det er umulig å klare under 4 sekunder om man skla sitte å huske alfabetet.. :cool:

Endret av Dre@m_Lord
Lenke til kommentar
Du kan kanskje forklare hva du gjør for å få tiden ned i under 2 sekunder.. Hvor stor er filen, og hvordan foretrekker du å sende, har du xfire kanskje?

 

Legger du fingrene klare i en viss rekkefølge, for det er umulig å klare under 4 sekunder om man skla sitte å huske alfabetet..  :cool:

5564939[/snapback]

 

Hva jeg gjør:

 

Legger venstre ringefinger på A

Legger høyre langefinger på B

Legger høyre pekefinger på C

Legger venstre pekefinger på D

Legger venstre langefinger på E

 

Så ja, jeg har en viss startposisjon ja. :)

Men nei, det er på ingen måte umulig å klare under fire sekunder, det er ikke slik at jeg må tenke på over hver bokstav jeg trykker. Jeg har lagt inn en rytme ikkesant, så jeg bare trykker på reaksjon.

 

Filmen er i et .3gp format og det kommer at jeg ikke har tillatelse til å legge ut filmen her på forumet. Men jeg har xfire ja, men skjermkortet mitt er fucked, så jeg har brukt en mac de siste dagene. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...