Gå til innhold

Hvor fort skriver dere?


Papillon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det ble etterlyst skikkelige tester.

 

Her er én: http://www.wintouch.no/speed_test/WintouchBanner.swf

 

(Jeg fikk 578 eller noe sånt der.)

 

Edit: Står som "Pep" på highscorelisten.

5575906[/snapback]

 

Fikk 203 på første jeg :yes:

 

249 på nr.2

5587601[/snapback]

 

 

348 tegn per minutt.. :hmm: (på den første)

325 tegn per minutt. (nr. 2)

329 tegn per minutt. (Nr. 3)

 

Strange..

 

EDIT- La inn de to andre.

Endret av Edge
Lenke til kommentar
Ny rekord : :dribble:

post-92598-1139383303_thumb.jpg

5570614[/snapback]

 

Du er eid!

 

1,813

 

Og til dere som tenker "fritidsproblemer, han har ikke noe liv, hvor mye har han trent for å klare det?" så er svaret her: Jeg klarte jeg det på 5,6 sekunder første gangen jeg prøvde, 4,5 andre gangen. Så brukte jeg kanskje et par timer resten av kvelden på å komme meg ned på 2,5. Det var jeg ganske fornøyd med, men så greide en bekjent av meg det på 1,922 et par dager seinere, så jeg sa til meg selv at jeg SKULLE slå ham. Jeg brukte vel en halvtime omtrent hver dag i ei uke før jeg greide persen min.

 

Og joda, det er vel ganske mange minutter til sammen det også, men jeg synes ikke det er noe MINDRE fornuftig enn å brukte 12 timer på WoW (som sikkert mange her har gjort opptil flere dager).

 

Dette var vel for 10 dager siden eller noe, synd jeg ikke visste om denne tråden :(

Endret av selters
Lenke til kommentar

Desverre Selters, jeg har nok fått noen nye rekorder etter den, så du må fortsette å øve. :p

 

Har ikke giddi å poste dem ettersom tråden har virket nokså død. Jeg kan si det sånn at hadde jeg filmet meg selv da jeg gjorde det hadde det være bilde av meg ved siden av PLAY. :D

 

Jeg har et bilde av det, som jeg legger ut. Det ble tatt på en CRT skjerm så de stygge svarte strekene er der.. :ermm:

post-92598-1140255265_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Desverre Selters, jeg har nok fått noen nye rekorder etter den, så du må fortsette å øve. :p

 

Har ikke giddi å poste dem ettersom tråden har virket nokså død. Jeg kan si det sånn at hadde jeg filmet meg selv da jeg gjorde det hadde det være bilde av meg ved siden av PLAY.  :D

 

Ok :(

 

Hva mener du med det du sier om deg ved siden av PLAY? Får du ikke filma det? Da jeg begynte, så syntes jeg det virket urealistisk å få det til på 2 sekunder, men det er jo ikke det... men 1,268 uten juks?

Lenke til kommentar
Desverre Selters, jeg har nok fått noen nye rekorder etter den, så du må fortsette å øve. :p

 

Har ikke giddi å poste dem ettersom tråden har virket nokså død. Jeg kan si det sånn at hadde jeg filmet meg selv da jeg gjorde det hadde det være bilde av meg ved siden av PLAY.  :D

 

Ok :(

 

Hva mener du med det du sier om deg ved siden av PLAY? Får du ikke filma det? Da jeg begynte, så syntes jeg det virket urealistisk å få det til på 2 sekunder, men det er jo ikke det... men 1,268 uten juks?

5625901[/snapback]

 

Der det står "Play" er det et bilde av hodet til Bambos veitu. :)

 

Jeg klarer det ikke på 1,268 hver gang, også hadde jeg ikke kamera da jeg klarte det. :dontgetit:

Klarer det jevnt på ca. 1,7-1,8, men det holder jo ikke mål. :!:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...