Goodall Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Kan lastes ned her Får ikke testet de selv da mitt nye x1300pro kort var defekt og måtte sendes tilbake, men snart kommer det et x1600xt i steden Edit: fikset litt på download linken Edit2:fjernet release notes linken da man tydligvis ikke fikk brukt den alikevel Endret 9. desember 2005 av Goodall Lenke til kommentar
jasco Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hvor er Control Panel? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Tror jeg klarer meg med forrige versjon jeg. Vil ikke ha .net liggende på PC'n (100MB+ download), og heller ikke den superbloated Control Center skiten. Kommer sikkert en CP-versjon også snart. Lenke til kommentar
jasco Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Control Panel versjon Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 DC! Fra release notes "The Catalyst® 5.12 software suite introduces dual core support for CPU bound cases. This feature provides improved graphics performance for DX 9 supported graphics adapters installed in systems running the Windows XP and Windows XP Professional x64 Edition operating systems. " Lenke til kommentar
meeg Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Last ned fra Hardware.no * Catalyst 5.11 Windows XP (34,9 MB) * Catalyst 5.11 Windows XP Professional x64 Edition (56,3 MB) Skal vel stå Catalyst 5.12 og ikke 5.11. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Tror jeg klarer meg med forrige versjon jeg. Vil ikke ha .net liggende på PC'n (100MB+ download), og heller ikke den superbloated Control Center skiten. Kommer sikkert en CP-versjon også snart. 5271784[/snapback] CCC er mye bedre en CC alså CCC har mere instillinger en CC CC er alså utdatert (har stått på ati.com også) CC = Control Center CCC = Catalyst Control Center Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg syns det er litt merkelig hvordan de, etter så lang tid, plutselig klarer å skvise 25% ut av Far Cry "just like that". Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Bitex: Hva er egentlig problemet med .NET og hva er problemet med CCC? Du trenger jo ikke åpne Control Center. Hvis du høyreklikker på ATI ikonet på verktøylinjen får du opp de viktigste 3D applikasjonene i et lite vindu.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 er det noen med DC som har fått testa ut forbedring?? har jo lenge vært snakk om slike drivere Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 INF Error: Video driver not found. Hyggelig feilmelding å få. (Gjelder forsåvidt alle andre catalystdrivere også) ((x600 på laptop)) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Tror jeg klarer meg med forrige versjon jeg. Vil ikke ha .net liggende på PC'n (100MB+ download), og heller ikke den superbloated Control Center skiten. Kommer sikkert en CP-versjon også snart. 5271784[/snapback] .Net 1.1 som du trenger for å kjøre CCC er på 23.14 megabyte. Catalyst 5.12 er på 34.9 megabyte. Catalyst 5.11 med CP er på 25.8 megabyte. Driverene er altså faktisk større enn .Net 1.1. Om CCC er bloated eller ikke skal jeg ikke si noe om, men å påstå at .Net har en nedlastning på 100+ MB er ganske drøyt. Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) er det noen med DC som har fått testa ut forbedring?? har jo lenge vært snakk om slike drivere 5272119[/snapback] Veldig spent på DC resultata jeg også. Har bestilt meg en opteron 175, men det går vel enda ei stund til jeg får den. Mest spent er jeg jo da på BF2 edit leif.. Endret 9. desember 2005 av SuperFly Lenke til kommentar
knaill Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg syns det er litt merkelig hvordan de, etter så lang tid, plutselig klarer å skvise 25% ut av Far Cry "just like that". 5272077[/snapback] Merkelig.... Jeg får vel bare laste ned og prøve da. Hva mener de med 25% mer ytelse egentlig? 25% høyere fps? Teksturene forandrer seg neppe. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Det som artikkelen ikke sier noe om, er at ATI også har kommet med en ny linux-driver. Siden oktober har ATI oppdatert linux-driverne hver måned, og dermed har de brutt 2-måndeders syklusen de hadde før. Postitivt. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 INF Error: Video driver not found. Hyggelig feilmelding å få. (Gjelder forsåvidt alle andre catalystdrivere også) ((x600 på laptop)) 5272124[/snapback] Det er vel fordi du innstallerer en driver tiltenkt skjermkort i stasjonære PCer, og ikke Atis Mobility drivere, som du _skal_ innstallere. Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg syns det er litt merkelig hvordan de, etter så lang tid, plutselig klarer å skvise 25% ut av Far Cry "just like that". 5272077[/snapback] Merkelig.... Jeg får vel bare laste ned og prøve da. Hva mener de med 25% mer ytelse egentlig? 25% høyere fps? Teksturene forandrer seg neppe. 5272227[/snapback] Som det står så gjelder vel disse ytelsesøkningene KUN DC og HT cpu'er..? Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 bla.bla.bla... Som det står så gjelder vel disse ytelsesøkningene KUN DC og HT cpu'er..? 5272264[/snapback] Wow, endelig en god nyhet for oss med Intel HT prosessorer Lenke til kommentar
dchr Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg kommer til http://www.ati.com/online/403/leech.asp (Unauthorized download) når jeg klikker på releasenotes linken. Dette har skjedd meg før også når hardware.no har linket direkte til ATI sine releasenotater. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hmm jeg har lest litt om hva slags drivere jeg kan bruke til mitt X700 mobility og da må jeg vel bruke omega drivere riktig? Mobile driverne på ati.com støtter ikke fujitsu siemens Men jeg satser på at disse omega driverne fungerer! (forresten hvor lenge tar det før de også blir 5.12? (5.11 for øyeblikket) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå