77hauan Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei! Det har seg slik at jeg har fått den meldingen om at jeg kan ha blitt utsatt for piratkopiering. Jeg tenkte "Ok jeg har jo forhåpentligvis den ikke-piratkopiert programvare..." Vel jeg tok feil, det hele startet med at jeg måtte reformatere den nokså nye PC'en (kjøpt hos www.netshop.no), aner ikke hvorfor, men WoW funka ikke så =P. Det begynte med at jeg ikke fikk registrert og aktivert Windows XP CD-keyen på min maskin. Jeg prøvde flere ganger å taste inn den CD-keyen, men uten hell. 3 uker etter prøvde jeg å aktivere Windows over telefon. Jeg fikk en del tall jeg skulle taste inn for å få en ny CD-key. Et problem.. den var brukt fra før av =/. Nå for 2 dager siden gikk den 30 dagers aktiverings fristen ut. Nå kan jeg ikke bruke maskinen, jeg kan ikke logge meg på inntil jeg taster inn en valid CD-key. Et spørsmål... Kan jeg kreve en ny CD-key og programvare fra www.netshop.no uten at det skal koste meg en krone? Takk til alle som svarer, MVH Violent Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Vis du har kjøpt en pc fra Netshop med tilhørende Windows lisens og ikke får denne aktivert så tar du kontakt med dem. Dette er selgers avsvar og levere deg en pc med godkjent Windows programvare når du har betalt for det. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hvis tallene du skriver inn ikke blir godtatt over telefon, vil du automatisk bli satt over til en kundekonsulent hos Microsoft. Den personen hjelper deg med å få nye tall som du skal skrive inn. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå