Pak Ling Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei, jeg lurte på om det er mulig å se på filmer med fullskjerm? Og kan man ta bilde i FLYMODUS? Pluss, er det noe forskjell på kameradekslene? / Er den ene bedre enn den andre? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 - Jeg har ikke greid å se filmer i fullskjerm på mine mobiler (K750i og W800i) - Man starter kun opp mp3-spilleren så ingen andre funksjoner er mulig nei... Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 - Jeg har ikke greid å se filmer i fullskjerm på mine mobiler (K750i og W800i)- Man starter kun opp mp3-spilleren så ingen andre funksjoner er mulig nei... 5271169[/snapback] Det var drit kjipt! Da kan men ikke se på filmer i full skjerm! =) *LAME ÅÅÅÅ, hva er vitsen :S trodde SE var litt smarte! Man vil jo kanskje ta bilder på FLYET =P av kjendiser osv! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Fullskjerm? Klart du kan. Åpne videoen din i Mediaspilleren, trykk mer og fullskjerm. Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Fullskjerm? Klart du kan. Åpne videoen din i Mediaspilleren, trykk mer og fullskjerm. 5271194[/snapback] Hmmm, nå har jeg fått 2 svar =(! Fullskjerm? JA/NEI? Noen som kan bekrefte det? BILDE i flymodus?? Xpi, hva sier du? <-------! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Fikk til fullskjerm nå! Noe annet enn mp3-spilleren funker nok neppe i flymodus da jeg ikke har sjanse å komme inn på noe annet. Den åpner kun spilleren og valget man får når man starter telefonen er: - Starte telefonen - Starte medieavspilleren Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Fullskjerm? Klart du kan. Åpne videoen din i Mediaspilleren, trykk mer og fullskjerm. 5271194[/snapback] Hmmm, nå har jeg fått 2 svar =(! Fullskjerm? JA/NEI? Noen som kan bekrefte det? BILDE i flymodus?? Xpi, hva sier du? <-------! 5271225[/snapback] Du går inn i mediaspilleren din, velger alle videoklipp, starter videoen, trykker mer og fullskjerm. Så fyller videoen hele skjermen. Så du holder telefonen på skrå så du får en slags widescreen Jeg får det i hvert fall til. Så håper jeg ikke er den eneste her. hehe Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Men kan ikke en av dere sjekke om det går ann og ta bilde i flymodus ved å åpne dekslet eller noe =P sorry for at jeg maser men det er litt viktig =) PS! Takk for hjelpen så langt! *Klems! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Men kan ikke en av dere sjekke om det går ann og ta bilde i flymodus ved å åpne dekslet eller noe =P sorry for at jeg maser men det er litt viktig =) PS! Takk for hjelpen så langt! *Klems! 5271313[/snapback] Det har jeg nå prøvd og ingen reaksjon i det hele tatt, kun mediaavspilleren som man kan bruke, Lenke til kommentar
Pak Ling Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Men kan ikke en av dere sjekke om det går ann og ta bilde i flymodus ved å åpne dekslet eller noe =P sorry for at jeg maser men det er litt viktig =) PS! Takk for hjelpen så langt! *Klems! 5271313[/snapback] Det har jeg nå prøvd og ingen reaksjon i det hele tatt, kun mediaavspilleren som man kan bruke, 5271322[/snapback] THANKS! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå