Kleivis Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Heia! Driver og leter etter smykke formet som et hjerte, men som man deler i to sånn at man får hver sin del. Dere skjønner sikkert ka eg mener. Kor får man tak i et sånt? Heter det noe spesielt og e det noe som enhver gullsmed har? Må få tak i det før jul.. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Tror det er noe enhver gullsmed har på lager. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 høres bra ut. bør ikke koste for mye. e ikke akkurat stinn av gryn for tiden.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Kjøper du et i sølv så koster det nok ikke mye Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg syns å ha sett sånne hos gullsmeder til rundt 150-300kr i sølv.De fleste burde ha det inne. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 :!: tenkte akkurat det samme tidliger idag som jeg skulle gi til en jente Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Morsomt. Kjøpte det til dama og meg tidligere i år Tror det er noe samtlige gullsmeder har. Veldig fin gave forresten. Hun ble kjempeglad.. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 kanskje jeg burde bytte ut det smykket jeg har kjøpt i julegave og kjøpe et sånnt istedet Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 men da e saken grei! kjøper et sånt og en bamse som skal få seg en omgang med parfymen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå