Gå til innhold

Hjelp til kort som ikke blir "overkill" på min pc


TAAB

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Skulle gjerne hatt tips til et rimelig og greit kort (nytt elller brukt) som passer til mitt system og som kan overta for mitt Radeon 9200 128mb.

 

FIC Kt 600pro

AMD 2500xp Barton

512 ram 3200

120 gb 7200rpm

 

Kan f.eks et 9800pro kort være noe? Har rett og slett ikke peiling på det her :hmm:

 

 

Setter pris på hjelp :)

Endret av TAAB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker for tips :)

 

Jeg fant DETTE rimelige kortet på Elkjøp, men aner ikke om det er noe tess. Det koster jo ikke mer enn et brukt 9600 pro/XT kort. Er det et bedre kort en 9200?

 

Trenger noe som drar GTA SA og Pacific Fighters/IL2 serien sånn tålelig greit.

5292675[/snapback]

 

Nei, for guds skyld. Dersom du har noen som helst planer om å spille; styr unna. Jeg regner med at det er agp du skal ha? Ta en titt på det her, det er et fint kort: https://prisguiden.no/produkt/27095

Lenke til kommentar
Heisann.

 

Skulle gjerne hatt tips til et rimelig og greit kort (nytt elller brukt) som passer til mitt system og som kan overta for mitt Radeon 9200 128mb.

 

FIC Kt 600pro

AMD 2500xp Barton

512 ram 3200

120 gb 7200rpm

 

Kan f.eks et 9800pro kort være noe? Har rett og slett ikke peiling på det her :hmm:

 

 

Setter pris på hjelp :)

5271023[/snapback]

 

Har selv en liknende konfigurasjon, dog litt overklokket (2.4GHz) og akkurat kjøpt et brukt X800Pro kort for 1800. Liknende kort (XL, og 6800GT) kan vel fås ned mot 1500-1600. Da kan du spille det meste på meget god grafikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...