Gå til innhold

Xbox 360 images

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Jeg la nettop merke til at for henholdsvis 6 minutter, og 30 minutter siden kom det ISO images av Condemned og Need for speed most wanted PAL ut -

Har de klart å modde boxen slik at den kan kjøre uatorisert kode allerede?

Min tankegang er slik da, at siden den tar -alle- medier (CD-R/DVD+R-R/DVD+RW-RW etc) Så hvis noen brenner en CLONE av et x360 spill- bør det i teorien gå på hvilken som helst box...

Noen som har noen meninger eller fakta å komme med her?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lurer litt på om det er slik at det er at boken fryser og du må ringe til microsoft for å få en kode får å få starta den igjen...

er ikke sikker på at dette er riktig men men

5271084[/snapback]

Det høres for dumt ut... Skal ikke se bortifra at de har klart å knekke den. Xbox var vel den letteste i generasjonen som gikk..

Lenke til kommentar

De image filene som er ute er bare raw sectordata fra platene. De som har laget dem har også laget et program som lar deg ekstrakte fildata, slik du kan gjøre med image filer for første xbox. Faktisk er visst filsystemet på xbox360 spillene ganske likt xboxfilsystemet til første xbox.

Lenke til kommentar
Jeg la nettop merke til at for henholdsvis 6 minutter, og 30 minutter siden kom det ISO images av Condemned og Need for speed most wanted PAL ut -

Har de klart å modde boxen slik at den kan kjøre uatorisert kode allerede?

Min tankegang er slik da, at siden den tar -alle- medier (CD-R/DVD+R-R/DVD+RW-RW etc) Så hvis noen brenner en CLONE av et x360 spill- bør det i teorien gå på hvilken som helst box...

Noen som har noen meninger eller fakta å komme med her?

5271018[/snapback]

Kloner har vi kunnet lage siden PS1, men ingen konsoller har latt seg lure av det. De har nok bedre sikkerhet enn som så.

Uansett er det sikkert en passe smal sak å lage en kopi av et 360-spill. Den virkelige jobben ligger i å klare å kjøre kopien. Om disse kopiene er ekte (noe det ikke er sikkert de er) sier det uansett lite om framdriften mot å kjøre usignert kode på 360en.

*Edit* De ser ganske så ekte ut.

Endret av tormoddf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det er jo ikke sikkert de har klart å kjøre brente spill, men det stopper dem jo ikke for å legge ut iso'er. Det er vel bare å brenne en dvd?(Altså spillet)

Lenke til kommentar

nei ingen kan bruke de imagene til noe annet enn å utforske raw bits, men de ligger der i hvertfall. men det er ikke så vanskelig å få innholdet fra en type media til et annet media. det blir nok verre å bryte beskyttelsen og spille dette. men det er ikke lov selvfølgelig. kjøp spillene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...