Petttersen Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Finnes det andre muligheter å lade batteriet i dette kameraet på enn å kople seg til en USB-port på en PC? Har opplevd å gå tom for strøm på steder fjernt fra en PC... (Det interne batteriet har påskrevet 160mAh og 3,7V. Batteriet er av Lithium Ion polymer type.) Takknemlig for svar, Petttersen [http://www.digitalkamera.no/tester/mustek_gsmart_mini2/index.html] Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Bare å lage en overgang til usb-kabelen det som gir riktig spenning på + polen. husker ikke i farten spenningen.. 3.8 eller 4.2 V eller noe.. Lenke til kommentar
FivestarBob Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Har det samme kameraet, og batteriet har gått tomt på 2 hytteturer, på hver 3 dager!! Angrer på at jeg brukte penger på dette kameraet!!!! Har kanskje hatt på kameraet i 4 min tilsammen, selvom det står at det skal holde i ca 30 min. Virker som om batteriet går fortere tomt jo flere bilder det er i minnet. Er det flere som har det samme problemet, og hvis det er noen løsninger utenom og lage strømforsyning selv(noe jeg vet jeg ikke klarer), vil jeg sette pris på det. Kan jeg reklamere på dette? Bob [ Denne Melding var redigert av: FivestarBob på 2002-09-06 15:42 ] Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Vi har en egen forumkategori "minikamera" hvor diskusjoner vedrørende gSmart Mini2 mv. kan føres. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå