Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger PLS Ladder-program med simulering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finnes en demo, men for å få fullversjonen må du betale.

Tør jeg spørre hva du skal bruke det til?

5274687[/snapback]

Går VK1 automatisering. Hadde vert greit å teste programmet før du programmerer det på PLS-en. Kan vel sikkert lagre programmet ditt som jpg og ha det med i en evt. dokumentasjon også.

Lenke til kommentar
Finnes en demo, men for å få fullversjonen må du betale.

Tør jeg spørre hva du skal bruke det til?

5274687[/snapback]

Går VK1 automatisering. Hadde vert greit å teste programmet før du programmerer det på PLS-en. Kan vel sikkert lagre programmet ditt som jpg og ha det med i en evt. dokumentasjon også.

5282889[/snapback]

K, går VK2 selv. Men er det ett program skolen bruker har vel de det liggende på cd elns?

btw, har en rapport-side på nett, du kan jo ta en titt hvis du er intresert:

http://psykolefse.jorgis.com/school

Lenke til kommentar

Heisann, jeg går også VK1 Automatisering. På skolen jeg går på, bruker vi et program som heter GxDeveloper, syns det er et forholdsvis ganske enkelt program å bruke i tillegg til at det er oversiktlig og pent. Her er link til gx-developer siden og her står det litt om PLS og grunninstruksjoner (læreren min sin side).

Lenke til kommentar
Heisann, jeg går også VK1 Automatisering. På skolen jeg går på, bruker vi et program som heter GxDeveloper, syns det er et forholdsvis ganske enkelt program å bruke i tillegg til at det er oversiktlig og pent. Her er link til gx-developer siden og her står det litt om PLS og grunninstruksjoner (læreren min sin side).

5283347[/snapback]

Bruker selv GX IEC Developer endel, og selv om det er ett flott program mangler det simulering, noe jeg vet man har bruk for, ihvertfall på VK1. Men GX har endel funskjoner easysoft ikke har, så bruker begge jeg :p

Lenke til kommentar

5283347[/snapback]

Bruker selv GX IEC Developer endel, og selv om det er ett flott program mangler det simulering, noe jeg vet man har bruk for, ihvertfall på VK1. Men GX har endel funskjoner easysoft ikke har, så bruker begge jeg :p

5283917[/snapback]

Det fins faktisk en simulator til GX Developer, men hvor du finner denne er jeg ikke sikker på. Fikk det iallefall med på installasjons cd'en jeg brukte.

Lenke til kommentar

5283347[/snapback]

5283917[/snapback]

Det fins faktisk en simulator til GX Developer, men hvor du finner denne er jeg ikke sikker på. Fikk det iallefall med på installasjons cd'en jeg brukte.

5284232[/snapback]

Mulig, men den ligger ikke i hovedprogrammet ihvertfall...

Lenke til kommentar

5283347[/snapback]

5283917[/snapback]

Kanskje litt rart spørsmål, men hvordan starter man programet? :blush:

Jeg fant ikke noe exe fil eller noe i startmenyen eller noge sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...