Gå til innhold

19 tommer Lcd skjerm til gaming.

Nauz

Anbefalte innlegg

Hei. nå er det snart jul, og på toppen av min ønskeliste står"flatskjerm, eller penger til en så jeg kan kjøpe den selv :D )

krav:

-må være 19tommer.

- skjermen skal brukes til gaming blant annet, så må ha lav respons tid(4ms?) slik at etterslep og sånt ikke er noe stort problem.

pris: mellom 3000-3500 et sted;)

har titta litt på Viewsonic vx924... den ser så og si perfekt til mitt bruk ;)

men kunne jo henne det var en annen skjerm til ca 3500 som danker ut denna. så spørr for å være sikker!

til slutt: hørte noe om at prisene på lcd skjermen kom til å rase veldig etter nytt år, er det noe vits å vente?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. nå er det snart jul, og på toppen av min ønskeliste står"flatskjerm, eller penger til en så jeg kan kjøpe den selv :D )

krav:

-må være  19tommer.

- skjermen skal brukes til gaming blant annet, så må ha lav respons tid(4ms?) slik at etterslep og sånt ikke er noe stort problem.

pris: mellom 3000-3500 et sted;)

har titta litt på  Viewsonic vx924... den ser så og si perfekt til mitt bruk ;)

men kunne jo henne det var en annen skjerm til ca 3500 som danker ut denna. så spørr for å være sikker!

til slutt: hørte noe om at prisene på lcd skjermen kom til å rase veldig etter nytt år, er det noe vits å vente?

5270873[/snapback]

jeg selv skal også handle meg en 19" til gaming og alt annet etter jul,,jeg og har denne i kikkerten ... men du har jo en samsung med 4 ms og noen benq med 4 ms,,

fint om noen kan komme med noen erfaringer her,

Lenke til kommentar
Samsung 930BF. Helt klart. Kjøpte den for noen uker siden nå. Valget sto mellom Viewsonicen og Samsungen. Valgte Samsungen.

5277095[/snapback]

hvorfor valgte du samsungen da? viewsonic har en 1 ms mindre, den har riktig nok ikke høyde justering, og den koster et par hundre kr mer en samsungen..

men kom med" din grunn" ;)

og er det noen som veit noe om det"prisraset" etter nyttår folk snakker om?

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...