sir-alex Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Min mor skal ha seg ny mobil, og hun skal ha abbonementet "Netcom Active Talk" har dere sett noen tilbud på mobiler, med denne typen abbonement? Gi gjerne linker og tips... På forhånd takk Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Umm... Active Talk er jo kjempedyrt , selv om jeg har et sim-kort som har det. For noen måneder siden kjøpte jeg en SE K750i til 700 kr ink BlueTooth Headset med Active Talk. Da blir 129,- per måned en avbetalingsystem, og det var det billigeste da. Siden det er en abonement med dyr månedsavgift (og ringetid) så har de fleste store kjedene "tilbud" på telefoner med den. Kommer litt an på hva hun skal bruke mobilen til. Bare å begynne å følge meg på reklame fra Elkjøp, Siba og sånt når det kommer i postkassen. Eller sjekk www.siba.no, www.elkjop.no osv Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Du må nok komme med litt krav - er hun svaksynt? etc. (Selv om jeg nok antar at noe superavansert kan bli litt overkill ;D) Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Samsung-telefoner er greie for litt voksne folk. De er enkle i bruk og har store taster og store tall på skjermen. I tillegg er menyene enkle og skjermene gode. Telebutikken selger Samsung E720 til 398 tror jeg det var, med ActiveTalk. Det er mye for pengene. Du kan sikkert få en telefon til en krone også, men da blir det vel en billig-modell. E720 er en av toppmodellene :-) -snubbel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå