Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"Strømsvingning på hubport"

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette er rett kategori, men beskrivelsen av kategorien passet problemstillingen min nokså greit ("Her kan du stille spørsmål om PC-problemer som du ikke har den fjerneste anelse om hva kommer av").

Problemet er at jeg veldig ofte får opp en feilmelding (se bildet nedenfor), som tilsynelatende ikke vil gå vekk. Har heller ikke koblet til noe som helst i USB-porten.

Noen som vet om en løsning på problemet? Hvordan jeg kan slutte å få feilmeldingen til å poppe opp hele tiden?

post-65834-1134075338_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har lagt inn drivere. På enhetsbehandling står noen som "Intel USB universell vertskontroller", og andre bare som "USB rothub". Siden jeg ikke bruker USB for øyeblikket, deaktiverte jeg bare alle de som det ikke sto Intel foran. M.a.o har det sluttet å poppe opp irriterende feilmeldinger :)

Endret av andrvas
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Har en HP nc6120 bærbar pc og har fått dette problemet over natten jeg også :( Ingenting er koblet til usb portene, og den eneste måten å bli kvitt den bobla er å ikke kjøre på strøm men bare batteriet noe som selvfølgelig ikke er noen varig løsning. Er stygt redd for at dette er hardware relatert, og eneste måten å løse dette på er å sende pc'en inn til hp.... Noen som vet noe mere om dette problemet?

Lenke til kommentar

Prostoman, fungerte alle usb portene uproblematisk selv om du ikke fikk løst problemet? Hos meg så kommer den boblen veldig ofte, men plutselig kan det gå lang tid før den kommer...... Sykt plagsomt, og det er en bærbar som bare er 14 mnd gammel..... Det er vel bare 1 års garanti fra butikken men hp må da ha lengere garantitid.

Lenke til kommentar

Satt og jobbet i flere timer uten at den boblen dukket opp så rørte jeg på pc'en og da kom den opp gitt. Tydelig at den dukker opp så fort det registreres fysisk bevegelse av maskinen. Kan noen med sikkerhet derfor bekfrefte at dette er hardware relatert og at det bare er å glemme å få orden på dette ved software?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...