jossa Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 har nettopp satt sammen en pc av eldre deler.. å den vil ikke boote.. har aldrig startet .. har et asus a7a266 HK og en amd atlon prosessor.. 512mb ddr ram. og 3 hardisker.. et gforce 4 jalla kort. og 340W cheftec PSU ... av og til når jeg trykker på power knappen så rykker det til i vifta. og jeg har jumpstarta PSU så den er jeg sikker på at fungerer.. begyner og bli desperat her.. hva kan det være? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Har du prøvd clear cmos? Lenke til kommentar
jossa Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 ser ikke ut til og hjelpe ... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Prøv med bare én harddisk. Prøv skjermkortet i en annen pc. Er du sikker på at hovedkortet, minnet og prosessoren er ok? Lenke til kommentar
jossa Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 fant feilen etter mye om og men.. et defekt firewire kort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå