sandman Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Tar motoren skade av at motorvarmeren står i over lengre tid, jeg tenker da på over natta eller mens jeg er på jobb? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Nei den tar ikke skade av å stå på over natta Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Den skal helst ikke stå på i over lengre tid... Beste er og ha timer på den, og slik at den står på i ca. 1 time før du skal bruke den. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Om du bruker søkefunksjonen så finner du en tråd angående dette. I fjor brukte jeg min 24 timer i døgnet i noen måneder, tror ikke den tok noe skade av det.. Men det finnes som sagt en tråd om dette, og der er det noen argumenter for og imot.. Link; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=497144 Endret 9. desember 2005 av Marvil Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Benytt tråden Marvil linker til. Men ikke bump tråden unødvendig, kun om du har noe å tilføye Denne stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg