Anders Leipsland Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Det første som slo meg er at det burde vært en internett kategori. Mer naturlig det enn en hovedkortkategori(som først og fremst er aktuelt i "forslag til ny maskin"-topics og derfor havner i "generelt om data". Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 OK, vi gjør et forsøk med dette. Hvis det ikke blir særlig etterspørsel her, fjerner vi den selvsagt. MLW Lenke til kommentar
kjelleren Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Ser det er lagt en dedikert kategori for hovedkort, men burde det da ikke også være egen kategori for prosessor?? Mvh Kjelleren Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Høres fornuftig ut. Kanskje det beste er "hovedkort & prosessor" ? MLW Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Hovedkort&Prosessor høres bra ut ...:smile: Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 og så en kategori med: harddisk&Lagring :smile: Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 21. september 2001 Del Skrevet 21. september 2001 Ja syntes kategoriene er litt for uspesifiserte, noe som vil ta tid for oss brukerne når vi skal finne spørsmål og svar. Så mitt forslag er : Øverst på forsiden: Generelt om data Hovedkort & Prosessor Hardisker & Lagring Skjermkort & Minne Programvare Internett Linux Tilbakemeldinger Jepp jepp :smile: Håper Noen syntes mitt forslag er bra :smile: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Internett og Nettverk? Mvh, Stian Lenke til kommentar
vegge Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Kjeder du deg så mye, Sargent Fire, at du har begynt å lete opp gamle tråder..? :razz: Kanskje på tide å lese litt i Off-topic? Fant en tråd til deg under; :smile: Hvorfor er livet så kjedelig? Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Den tråden var kjip, skal prøve å se om jeg finner en bedre. Mvh, Stian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå