Sterkola Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei, har akkurat kjøpt dette rattet og får det ikke helt til å kjøre på GT4. Det funker relativt greit bortsett fra at jeg ikke får brukt alle funksjonene som gir hendler bak rattet f.eks. PS2 knapper,ratt og pedaler virker fint. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Hei, har akkurat kjøpt dette rattet og får det ikke helt til å kjøre på GT4. Det funker relativt greit bortsett fra at jeg ikke får brukt alle funksjonene som gir hendler bak rattet f.eks. PS2 knapper,ratt og pedaler virker fint. Noen som har vært borti dette før? 5270509[/snapback] Fortjener vel en sjanse til før det drukner... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Det første jeg tenker på er kalibrering av ratt-modellen i selve GT4 spillet. At du velger helt korrekt modell, og så velger oppsett for ditt ratt og hvor du vil gire. Lenke til kommentar
Furi Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Hei, har akkurat kjøpt dette rattet og får det ikke helt til å kjøre på GT4. Det funker relativt greit bortsett fra at jeg ikke får brukt alle funksjonene som gir hendler bak rattet f.eks. PS2 knapper,ratt og pedaler virker fint. Noen som har vært borti dette før? Samme problem her, kjøpte LDF EX i dag og spakene bak rattet virker ikke til å skifte gir. Se her: http://forums.logitech.com/logitech/board/...ding&page=1 Ser ut til å være et alvorlig problem, dvs ingen enkel løsning. Utrolig at Logitech bommer så brutalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå