random_wannabe Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei, jeg lurer på om det fins noen gode alternativer til iframes, da jeg ikke liker det noe særlig. Meningen er at jeg skal kunne redigere en liten tekst på ca. 20 sider ved å redigere en, så det skal jo være samme resultat som iframes da. Takker for svar. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Å prosessere sidene på serversiden er det beste. Dette kan du spørre om i php-forumet, og jeg tror det nettopp var en tråd her om det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Dynamisk inkludering er som sagt en fin metode. Du kan også bruke Server Side Inlcudes! SSI (shtml).. Litt enklere.. Søk på google å se hva du finner om SSI! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Prøv å ta en titt på ajax, men ikke glemme å ha en fallback for de uten støtte http://24ways.org/advent/easy-ajax-with-prototype Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Tusen takk for svarene alle sammen Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Tusen takk for svarene alle sammen 5273646[/snapback] enig med de første svarene... bruk include.. det du inkluderer kan du sette inn i en div med fast bredde og høyde, slik at du får det der du vil... så kan du bruke style="overflow:scroll;" for å få på scrollknapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå