Zappza Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei! Jeg kjøpte nylig en FM sender/bil lader til min iPod. Lurte på om det er mulig og forsterke styrken på signalet fra senderen? Senderen heter : RoadTrip!+ Har åpna den, og det er et lite hjul jeg kan stille på (var dekka med silikon elns men hvem bryr seg )er vel dette? Vet ikke om jeg posta rett sted, men jeg fant liksom ingen andre plasser Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Prøv å finn frekvensen som er lengst unna noen annen radiokanal. 88,5 er veldig fin her jeg bor. Du må nesten bare prøve deg litt fram. Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Du bør ikke begynne å rote med selve senderen. Den er innstilt fra fabrikken for å fungere optimalt. Du kan sørge for at den hele tiden får maks spenning og legge til rette en god antenne. Det er mulig å få kjøpt forsterker på flere watt, men de er ulovlig i norge. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 ok, fant ut at det hjulet jeg snurra på var frekvens hjulet og nå har den slutta og funke. Så til alle dere som har lyst og prøve noe lignende: Ikke gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå