South_Bridge Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Topic er lettforståelig.... så kjør på! Hva gir du til: Mor? Far? Søsken? Kjæreste? Besteforeldre? Svigers? og bare for å runde av kan jo folk skrive hva som står på toppen av deres personlige ønskeliste! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hanne får en klump med kull. Lenke til kommentar
BeeKay Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Min mor får en kasserolle, fordi hun ønsket seg det..Den skal vært fyllt opp med sjokolade, slik at han hun er sammen med også får det han ønsker seg Min far får en fancy vinopptrekker visstnok...Min bror som har handla inn den.. Mine søsken, som er i veldig variert alder, får bok (han på 23) , LEGO (han på 6), sølvskje (han på 3 ) , fordi jeg er gudmor, og det er tradisjon. Kjæresten min får ingenting ;P neida...han er bruker her, så jeg kan nesten ikke skrive hva jeg har tenkt... er det foresten noen som har tips ? Han er 20 år...i militæret atm. Blir kjempeglad for litt forslag.. Besteforeldrene mine er det ikke jeg som kjøper til... Svigermor får noe sånn ostefatgreier, med masse ostekniver...fordi hun elsker ost... Og jeg ønsker meg masse dill ;P smykker, ringer, klær, filmer, og annet tjall... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 1 Mor) Bah, hun ønsker seg ting som ikke kan kjøpes på nett (pengbok link anyone)). Så jeg gir henne kanskje den boka der "Men mamma kom ikke hjem". 2 Far) 250gb selvbygd ekstern disk. Vi spleiset. 3 Søsken) Kosedyr webcam, http://www.microplex.no/category.aspx?cat=452&mcat=c452 (pingvin ;-) 4 Kjæreste, kein) -- 5 Bestemor) 12cm høy blå krystallvase fra 60-70 åra, perfekt stand billig fra auksjon. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 får vel kjøpe en cd eller to til en kompis... Thats it.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Har kjøpt dvder på cdon.com til alle jeg. Gjør det hver år. Bytter litt på med å kjøpe gaver på brio. Lenke til kommentar
morra Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Mamma får sitruspresse (tror jeg) Pappa får (muligens) et fjernstyrt fly (sponses litt av mamma samt spleiser med bror) Broren min får hodetelefoner VTW får ... (kan røpe det etter jul. PM hvis du ikke kan vente ). Lenke til kommentar
.com Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 min far og stemoren min får en kakespade med 4 knapper, en lyd for bursdag, en for bryllup, en for dåp elns, og en får konf :!: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Droppa jul i år... Kjøpte en 3700+, 7800GT, osv osv til meg selv, satt igjen med akkurat nok penger til å dekke bensin resten av mnd... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Bror får mp3 spiller... Mamma får sesong 1-4 med Absolutely Fabolous og pappa et astronomiatlas... gir en pondusbok til en kompis, og til resten av vennegjengen går det stort sett i CDer og DVDer jeg har lyst å se, venninner med hybel får stash til hybelen, skal også gi vekk et klippekort på massasje Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Mor: Vindens Skygge Far: Genser fra dressmann Bror: Famous Stars and Straps bilde (har enda ikke gått til anskaffelse) Søss: care Hund: mat Venn: Gavekort: 100kr Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 I år er eg fryktelig skjip og fikk mor til å handle inn det hun mente folk ville ha. Orket ikke å stresse med det styret. Meneh.. må forsatt kjøpe noe til mor og far. I år som ifjor har eg lagt mer penger på gaver til ungene i familien. Folk går rundt og spør hele tiden ka eg ønsker meg men pinnadø vet eg ikke ka eg vil ha. Alt det eg vil ha har de ikke råd til uansett så. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Mamma handlet alle julepresangene for meg i år. Til besteforeldre, søsken og pappa. Det pleier egentlig ikke å være sånn, men jeg svømmer ikke akkurat i penger for tiden. Lenke til kommentar
2ern Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Mor? Får tøfler Far? Får en Sudoku-bok Søsken? 2 søstre som har det meste, forslag mottas med takk Kjæreste? Ettersom jeg mistenker at hun leser postene mine, tør jeg ikke si det her. Svigers? Konfekt el en flaske vin jeg rapper fra lageret til far Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Far & Mor? Ikke bestemt enda skal handle på onsdag. Div kompiser? 1 DVD, 2 flasker vin, 1 flaske likør Div venninder? 3 flasker søt hvitvin Besteforeldre? Ikke jeg som kjøper Øvrig familie? Ikke jeg som kjøper Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Søsken? 2 søstre som har det meste, forslag mottas med takk 5311375[/snapback] Duftlys pleier å funke bra. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. desember 2005 Del Skrevet 19. desember 2005 Bror 18 år: Shorte Søster 17 år (funksjonshemmet): Tegnebok og 48 penner Søster 14 år: Parfyme Bror 10 år: Newton, lek med magneter Så har jeg mamma og pappa igjen. Noen tips? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 JAja seff BAX: til ho Mor: Bratz DVD`n Til han Far: et helt nytt dasslokk ja det var det! har ingen flere tips gett!! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Til mor: en vinflaske Til far: Noen sånne iq greier. Figurer å leke med Til lillebror: Tony Hawk American Wasteland PS2 Spill Til lillesøster: Singstar Norske Hits PS2 Spill Til den andre lillersøsteren min: Har ikke fjerneste anelse hva jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 mor: genser far: pokker, det har jeg glemt å kjøpe, men sigarer bror (11år): shave-is-maskin og xbox-mod bestemor: gigantisk tekopp uten hank, små røde pyntestein og et hvitt kubbelys kjæreste: dyne, hårføner og bilratt-trekk (sånn sau man spenner rundt rattet fra biltema) svigers: en laaaaang pynte-giraff og spisebrikker (sånne som skal være under tallerkenene) kjærestes søster (11år): shave-is-maskin kjærestes søster (22år): håndkler og noe tjafs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå