Gå til innhold

Julegavetråden - hva gir du til hvem i år?

South_Bridge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min mor får en kasserolle, fordi hun ønsket seg det..Den skal vært fyllt opp med sjokolade, slik at han hun er sammen med også får det han ønsker seg :)

Min far får en fancy vinopptrekker visstnok...Min bror som har handla inn den..

Mine søsken, som er i veldig variert alder, får bok (han på 23) , LEGO (han på 6), sølvskje (han på 3 ) , fordi jeg er gudmor, og det er tradisjon.

Kjæresten min får ingenting ;P neida...han er bruker her, så jeg kan nesten ikke skrive hva jeg har tenkt... er det foresten noen som har tips ? Han er 20 år...i militæret atm.

Blir kjempeglad for litt forslag.. :w00t:

Besteforeldrene mine er det ikke jeg som kjøper til... :p

Svigermor får noe sånn ostefatgreier, med masse ostekniver...fordi hun elsker ost...

Og jeg ønsker meg masse dill ;P smykker, ringer, klær, filmer, og annet tjall... :innocent:

Lenke til kommentar

1 Mor) Bah, hun ønsker seg ting som ikke kan kjøpes på nett (pengbok link anyone)). Så jeg gir henne kanskje den boka der "Men mamma kom ikke hjem".

2 Far) 250gb selvbygd ekstern disk. Vi spleiset.

3 Søsken) Kosedyr webcam, http://www.microplex.no/category.aspx?cat=452&mcat=c452 (pingvin ;-)

4 Kjæreste, kein) --

5 Bestemor) 12cm høy blå krystallvase fra 60-70 åra, perfekt stand billig fra auksjon.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-Axby2kEH

Bror får mp3 spiller... Mamma får sesong 1-4 med Absolutely Fabolous og pappa et astronomiatlas... gir en pondusbok til en kompis, og til resten av vennegjengen går det stort sett i CDer og DVDer jeg har lyst å se, venninner med hybel får stash til hybelen, skal også gi vekk et klippekort på massasje :)

Lenke til kommentar

I år er eg fryktelig skjip og fikk mor til å handle inn det hun mente folk ville ha. Orket ikke å stresse med det styret. Meneh.. må forsatt kjøpe noe til mor og far. I år som ifjor har eg lagt mer penger på gaver til ungene i familien.

Folk går rundt og spør hele tiden ka eg ønsker meg men pinnadø vet eg ikke ka eg vil ha. Alt det eg vil ha har de ikke råd til uansett så. :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Mamma handlet alle julepresangene for meg i år. Til besteforeldre, søsken og pappa. Det pleier egentlig ikke å være sånn, men jeg svømmer ikke akkurat i penger for tiden.

Lenke til kommentar

Mor? Får tøfler

Far? Får en Sudoku-bok

Søsken? 2 søstre som har det meste, forslag mottas med takk :)

Kjæreste? Ettersom jeg mistenker at hun leser postene mine, tør jeg ikke si det her.

Svigers? Konfekt el en flaske vin jeg rapper fra lageret til far ;)

Lenke til kommentar

mor: genser

far: pokker, det har jeg glemt å kjøpe, men sigarer

bror (11år): shave-is-maskin og xbox-mod

bestemor: gigantisk tekopp uten hank, små røde pyntestein og et hvitt kubbelys

kjæreste: dyne, hårføner og bilratt-trekk (sånn sau man spenner rundt rattet fra biltema)

svigers: en laaaaang pynte-giraff og spisebrikker (sånne som skal være under tallerkenene)

kjærestes søster (11år): shave-is-maskin

kjærestes søster (22år): håndkler og noe tjafs

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...