Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problemer med nedlastinger

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å få nedlastet div. filer som patcher, film etc. uten at det er en feil med filen. Og jeg blir dermed nødt til å prøve å nedlaste samme fil på nytt.

Små filer går som regel greit etter å ha nedlastet de på nytt et par ganger, men større filer (50mb +) er så og si håpløst.

Jeg har en Echo Max (8000/800 kbps) fra Nextgentel og har ikke vært plaget med dette tidligere. Linja bruker også å stoppe opp fra tid til annen i ca. 10 sek. så det virker som at det ligger en flaskehals en plass :hmm:

hvis noen har litt tips og råd før jeg kontakter Nextgentel, hadde det vært flott :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

eneste sikkerhetsprogramvare jeg bruker er det som følger med Windows(sp2).

Siden dette er snakk om en splitter ny pc har jeg ikke formatert etter jeg fikk den, som er ca. 3 uker siden.

ang. nedlastingsprogram har jeg prøvd internet explorer og mozilla firefox.

Har prøvd å oppdatere nettverks driverne uten at det ble noe bedre.

Lenke til kommentar

Skal prøve å fjerne de gamle driverne og legge inn på nytt, evt. formatere hele driten :p

Ang. router har jeg den som fikk fra nextgentel som er videre koblet til en switch. Men jeg tror ikke det skal være nødvendig å oppdatere firmware eller fikle med den på noe vis. Fordi de andre pc,ene på nettverket har ikke disse problemene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...