Furyfax Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Eg fekk C på matte II eksamen!!! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Deilig.... Endret 8. januar 2006 av Furyfax Lenke til kommentar
Pels Skrevet 2. januar 2006 Del Skrevet 2. januar 2006 A = best (6) B = nest best (5) C = middle (4) Er det ikke slik ? Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Jepp: A:Best F:STRYK Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 A = best (6)B = nest best (5) C = middle (4) Er det ikke slik ? 5375169[/snapback] Bortsett fra at de skal mye mer til for å få gode karakterer på universitetet. Jeg vil sette en B høyere enn en 6'er (vanskelig å sette opp mot hverandre, men det får gå, ). Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 Noen skoler får man A'er eller 6'ere kastet etter seg, andre steder er det mildt sagt umulig. Men for at B = 6 må jo da innebære at A = 6+/7, noe som ikke helt fenger Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 8. januar 2006 Del Skrevet 8. januar 2006 (endret) Vel nå er det bare slik at for å få en A må man ha noen-og-90% (mener det er 95% og oppover) korrekt besvarelse. En 6'er får man lett med en besvarelse på cirka 90% og oppover. Dermed blir det B = 6 og A = 6. Det skal også sies at A får svært få. Begge de eksamene jeg hadde til jul hvor resultatet har kommet tilbake var det ingen som fikk A og svært få fikk B. Med andre ord stilles det krav på høgskole og universitetsnivå. Sier vel litt at en E ligger på 35%. I en 1-6 karakterskala vil det tilsi en svært svak 3'er. Kort sagt: en B er knallsterkt og definitivt mer verdt enn en dum 6'er Edit: Gratulerer Furyfax. C er overhode ikke dumt Endret 8. januar 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå