Gå til innhold

Prosjekt Flames Of Silver. Update 10.12.05.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, kabinettet skal være i tre (glemte det litt ut på en måte) men flammene skal jo være sølvfargede.

Da kom idèen; Flames of silver :w00t:

Hva synes folket om den da?

5279366[/snapback]

DER HAR ME DET....

 

sigen har gjort det igjen; kabinettet blir herved døpt "Flames Of Silver" Gud vere med deg! :!:

Lenke til kommentar

Takk takk! *bukker ydmykt*

Gud være med meg? jaja, han kan gjøre som han vil, bare han ikke følger etter meg på do eller i dusjen :p

Gjort det igjen? Hvor mange ganger har jeg gjort det før egentlig? (vet det ikke selv, men tror faktisk det er rundt 5-6 eller flere)

 

Men men, nok snakk om meg; Når kommer neste update? Har du noen SketchUp-bilder e.l.?

Endret av sigen
Lenke til kommentar
Takk takk! *bukker ydmykt*

Gud være med meg? jaja, han kan gjøre som han vil, bare han ikke følger etter meg på do eller i dusjen  :p

Gjort det igjen? Hvor mange ganger har jeg gjort det før egentlig? (vet det ikke selv, men tror faktisk det er rundt 5-6 eller flere)

 

Men men, nok snakk om meg; Når kommer neste update? Har du noen SketchUp-bilder e.l.?

5279407[/snapback]

desverre, er ikkje særlig god i sketchup...men update kommer sikkert i morgen eller på tirsdag...skal nok få tegnet kabinette på mmpapir håper eg...

 

MvH toen.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

I'm Back in green :!: , neida, men eg e tilbake. Update kommer i løpet av uken (har bestilt hardware) men har ikkje fått gjort så mye :blush: har liksom hatt andre ting å gjøre på, men fristen får at det SKAL bli ferdig er utgangen til vinterferien.

 

MvH toen.

Endret av toen
Lenke til kommentar

Jo da, det vet jeg du klarer. Bare du veit hvordan lodding fungerer så klarer man dette. Bare å spørre f.eks meg om kretsen ;) Må bare skaffe et Relè som tåler litt.

Det kan fint skaffes på biltema, jeg mener de skal fungere kjempefint selv om noen er så redde for at det skal klare å utvikle så mye gnist at det kan begynne å brenne. Noe jeg ikke tror overhode skal kunne skje. Men om man finner et relè som er brukt i f.eks gamle PLS som er beregnet for 230V er de små og veldig bra.

Lenke til kommentar
Jo da, det vet jeg du klarer. Bare du veit hvordan lodding fungerer så klarer man dette. Bare å spørre f.eks meg om kretsen ;) Må bare skaffe et Relè som tåler litt.

Det kan fint skaffes på biltema, jeg mener de skal fungere kjempefint selv om noen er så redde for at det skal klare å utvikle så mye gnist at det kan begynne å brenne. Noe jeg ikke tror overhode skal kunne skje. Men om man finner et relè som er brukt i f.eks gamle PLS som er beregnet for 230V er de små og veldig bra.

5555790[/snapback]

blir nok desverre ikkje noe vannkjøling :( , budsjettet viser at det andre blir alt for dyrt :D , men eg går på elektro grunnkurs, så eg har litt peil på lodding ja.

Lenke til kommentar
Så bra ut detta :thumbup:

Men bare fordi jeg lurer, hva slags hw skal du putte inni kassa a?

5556721[/snapback]

har bestilt:

 

*DFI LANPARTY UT nF4 SLI-DR Expert, FW,

nForce4 SLI, Socket-939, GbLAN, PCI-Ex16

 

*XFX GeForce 7800GT 256MB GDDR3

PCI-Express, Dual-DVI, VIVO, 450MHz

 

*AMD Athlon 64 X2 3800+ 2.0GHz Socket 939

1MB, BOXED m/vifte

 

*Corsair XMS PRO3200 DDR-DIMM 1024MB

64Meg x 8, 400MHz, with LED, CL2

 

*Western Digital Raptor 36.7GB SATA

8MB 10000RPM

 

*Maxtor MaXLine III 300GB SATA2

16MB 7200RPM

 

*Zalman CNPS7700-Cu CPU-Kjøler

Socket 478/775/754/939/940

 

*Arctic Alumina XL Termisk Pasta 14 Gram

 

*Sony DVD-brenner DRU-810A IDE Retail

inkl. sort, hvit og sølv frontdeksel

 

*Logitech OEM DeLuxe Keyboard Sort

PS/2

 

*Logitech MX518 Optical Mouse,

USB, PS/2

 

du finner alt på http://www.komplett.no

 

MvH toen.

Lenke til kommentar
Hadde mye heller kjøpt 73 elns gig hdd med 10k rpm, da får du bra, BRA plass til programmer og sånt :) jeg har brukt 44,5GB til sys og progs på en 80GB hdd ;D

5559169[/snapback]

jo, men så koster den 74 gigaen nesten dobbelt så mye som 36en...hadde eg kjøpt den så hadde budsjettet mitt røket. Skal jo på tg, så det blir nok å kjøpe en hdd før den tid igjen.

 

MvH toen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...