Fimlen Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg har kjøpt meg canon eos 350D. Når jeg har på objektivet som følger med (efs 18-55mm)og vrir det forbi 35 hører jeg et lite klikk. Det er ikke bestandig det kommer, men svært ofte. Noen som opplever det samme? jeg har tatt ca 200 bilder med kameraet og det er litt over en mnd gammelt. Jeg har vært svært forsiktig i behandlingen av det. Aldri utsatt det for støt, e.l. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Det erikke bar blenderen som lager lyden da? Lenke til kommentar
Fimlen Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Øh blenderen? Altså; nesten hver gang jeg skrur forbi tallet 35 klikker det. Uansett om jeg har på lokket foran eller ikke, og uansett om jeg fokuserer eller ikke. Kan det være så enkelt altså at dette er normalt? Var ingen som svarte da jeg ringte butikken i dag heller . Er litt redd for å bruke kameraet når jeg ikke vet om det er normalt. Lenke til kommentar
sarom Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg har kjøpt meg canon eos 350D. Når jeg har på objektivet som følger med (efs 18-55mm)og vrir det forbi 35 hører jeg et lite klikk. Det er ikke bestandig det kommer, men svært ofte. Noen som opplever det samme? jeg har tatt ca 200 bilder med kameraet og det er litt over en mnd gammelt. Jeg har vært svært forsiktig i behandlingen av det. Aldri utsatt det for støt, e.l. 5270222[/snapback] Prøvde med min 350D med 18-55 og jeg hørte ikke noe klikk. Men det er en liten klikkelyd når jeg holder i kamerahuset og vipper det opp og ned. Denne lyden er i kamerahuset og det tror jeg er normalt. Så hvis klikket ligger i objektivet npr du zoomer, da er det sikkert en feil. Hvis du har kjøpt norsk utgave av kameraet i norge kan jo ringe til Canon og spørre: Helpdesk for konsumentprodukter: Telefon 22629321. Helpdesk er åpen alle hverdager fra kl 08:00-17:00 Lenke til kommentar
Arjio Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Jeg har kjøpt meg canon eos 350D. Når jeg har på objektivet som følger med (efs 18-55mm)og vrir det forbi 35 hører jeg et lite klikk. Det er ikke bestandig det kommer, men svært ofte. Noen som opplever det samme? jeg har tatt ca 200 bilder med kameraet og det er litt over en mnd gammelt. Jeg har vært svært forsiktig i behandlingen av det. Aldri utsatt det for støt, e.l. 5270222[/snapback] Hei Det høres ut av din forklaring som en flex som ligger litt feil og subber mot /glipper over en kant når du zoomer - sikkert ikke noe stort problem å løse hos merkeverksted. Med flex mener jeg flexibel print mellom blender eller AF motor og til hovedelektronikk. Lenke til kommentar
Fimlen Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 Tusen takk for alle svar. Jeg får reise innom butikken og la dem se på kameraet til uka. Akkurat nå høres ikke den lyden, men det er en lyd som kommer og går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå