mrmattis Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei Kan noen forklare meg hvordan jeg får lyd i headsettet som hører til xbox 360 ? Jeg koblet det til når jeg spilte cod2, men jeg fikk ikke lyd. Prøvde å ha bryteren på headsettet i begge posisjonene, samtidig som jeg vridde på volumbryteren. Har jeg misforstått noe ? Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei Kan noen forklare meg hvordan jeg får lyd i headsettet som hører til xbox 360 ? Jeg koblet det til når jeg spilte cod2, men jeg fikk ikke lyd. Prøvde å ha bryteren på headsettet i begge posisjonene, samtidig som jeg vridde på volumbryteren. Har jeg misforstått noe ? 5270183[/snapback] Hvaslags lyder forventer du å høre? Det er bare stemmene til med/motspillere du skal høre i headsettet. Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Trodde det var "vanlig lyd" også jeg ?!? Ikke så rart jeg ikke hører noe da. Takker..... Får plugge meg inn på receiveren da. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Det ville neppe vært noe særlig gøy å høre all lyden gjennom en kjip øreklokke på ene øret uansett. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Litt OT, men hvordan fungerer dette prategreiene? Er det slik det er/var i cs, at alle kan løpe rundt og synge osv? Eller kan du gå innpå en kanal e.l, sette passord på, slik at du og vennene dine kan være i fred? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Det er mange muligheter for å prate med alle, bare laget, og mute de du vil mute etc. Funker utmerket, akkurat som på den gamle xboxen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå