Kåre K Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei, har akkurat instalert en ny CPU vifte, og måtte derfor ta nesten alt (mammakortet og alt som er på det) ut og inn av kabinettet. Når jeg da startet windows igjen funker alt perfekt, intill jeg skal starte et spill. Når spillet er ferdig med å loade blir skjermen helt svart, jeg kan fremdeles se musepekeren, jeg kan alt-tabbe ut og da blir alt normalt, men alt tabber jeg inn igjen blir skjermen svart. F.eks. starter jeg counterstrike:source ser jeg den normale loading skjermen, men så blir alt svart. Kan fremdeles høre lyder fra spillet, f.eks. når musepekeren går over en av knappene hører man et lite "klikk". Tror ikke det har noe å si men kan vel også nevne at jeg kjører windows XP, AMD Athlon XP 3200 cpu, Asus A7V600-X mammakort, 1 gig ram og et NVIDIA 6800 ultra skjermkort. Jeg tipper jeg har kanskje vært litt for uforsiktig, kanskje skadet mammakortet? Eller kanskje en annen nybegynner feil. All hjelp motas gjerne Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hei og velkommen til forumet! Har du sjekket temperaturen på prosessoren? Kan du bytte tilbake til den gamle vifta? Har du prøvd andre skjermkortdrivere? Hvilken strømforsyning har du? Har du overklokket? Lenke til kommentar
Kåre K Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Hei, Tusen Takk Temperaturen på cpuen ligger jevnt på 42C Har ikke byttet tilbake til den andre viften, har ikke noe goop til det, men føler vel at vifta ikke er problemet. Har ikke prøvd andre drivere, men alt funka før jeg skrudde fra og sammen pcen igjen så ville ikke tro det kunne fikse noe. Har en 460W Enermax strømforsyning kjøpt spesielt for å takle skjermkortetl. Har ikke overklokka noe i mitt liv Editt; Kjørte DXDIAG og så figurene man skulle se, MEN ser litt herpa ut kanskje? La inn dette i håp om at dette kunne hjelpe Endret 8. desember 2005 av Kåre K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå